11 Ekim 2011 Salı

Eteğimden Dökülen Taşlar...

Bu uzun bir yazı olacak belkide.Ama yazmak istedim,düşünceler birbirini kovaladı,düşündüm,sevindim,umutlandım...

Kore'ye gelecek olursak
Kore kitap kapaklarının tasarımla inanılmaz güzel ! Hepsi fırından yeni çıkmış yeni fikirler ve taze beyinlerin ürünleri..Hepsini alasım,okuyasım,tabiri caizse içime sokasım geldi ^^ Hele o değişik değişik konular..Tam benim dünyam.Okumak ve yazmak dünyası.İşte kitaplara gelince böyle de manyaklaşabiliyorum :)) En büyük hayallerimden biri zaten,bir kitap yazıp piyasaya sürmek.Okunsun istiyorum,tartışılsın,yorumlansın ve bana eleştiriler gelsin.Gelsin ki daha iyi yazayım,kalemim ve koltuğum sağlamlaşsın..

Bana göre Kore'de genç yeteneklere,yeni hazinelere daha çok önem veriliyor.Sanatçıları,bestekarları,
oyuncuları,onlar için milli servet,çok değerli...Yeni fikirlere daha çok açıklar,yenilikçiler.Seviyorum bu ülkeyi,
insanlarını,elimde değil ! :)

Ama her şeyden önce ülkem,güzel ülkem..
Yalnız ve güzel ülkemin,yalnız ve güzel insanları...
Hepsini,hepsini çok seviyorum :))

Nereden nereye geldik değil mi ? Aklımda belirli bir konu yoktu,yazmak geldi içimden ve yazdım.Yazdım ki,döktüm içimi ferahladım,duygu birikiminden kurtuldum..
Meğerse yazmayı ne kadar özlemişim !! ^^

Bu yazının sözü : Tabularınızı yıkın,yeniliklere açık olun ve müziğin ritmine kendinizi bırakın.
Bir şarkıyla size veda ediyorum.
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...