19 Temmuz 2013 Cuma

İzlemekte Olduğum Amerikan Dizileri

İzlediğim Kore dizileri için tık tık.

Düşündüm ve izlediğim bütün dizileri post olarak yaparsam işim uzun :) Hepsini toplamayı düşündüm.
İlk olarak ayrı ayrı post yaptıklarımdan başlayalım :

Pretty Little Liars


2 Broke Girls


Goodwin Games(BİTTİ)


The Carrie Diaries


The White Queen


How I Met Your Mother


Yılların dizisi :) Çok seviyorum zaten.20 dakikalık,çerez,moralinizi yükselten bir dizi.Barney favori karakteriim :) Ted'i de ayrı severim doğrusu :) Çok güzel bir dizi,hala izlemeyen varsa!
Böyle güzel dizileri anlatamıyorum doğrusu.Anlatınca büyüsü bozulacakmış gibi geliyor! En iyisi siz izleyin:)


Once Upon a Time

Fantastik,güzel bir dizi.Bildiğimiz bütün masal kahramanları bu dizide :) Tabii farklı bir şekilde.
Fantastik öğeleri,gizemi seviyorsanız ideal.

Under The Dome

Yeni bir dizi bu.Kasabanın üstüne birden bir kubbe iner ve insanlar mahsur kalırlar.Yiyecekleri,ilaçları hızla tükenmektedir.Bakalım ilerleyen bölümlerde neler olacak :) Mantıklı bir nedene bağlarlarsa en çok akılda kalan dizilerden olabilir.
Stephen King'in romanından uyarlanmıştır.

The Fosters

Tavsiye üzerine başladığım bir dizi,yeni sayılır.
Eşcinsel bir ailenin evlatlık aldığı çocuklarıyla birlikte yaşamlarını anlatıyor.Sıcak bir aile dizisi.Ne yazık ki Amerika bu tarz dizilere pek ilgi göstermiyor ve reytingleri çok düşük,umarım bitmez.

Camp(BİTTİ)


Henüz çok yeni,2.bölümü bugün yayınlandı.
Kamp yaşamını anlatıyor.Altındaki yorumlar ise çok komik.Herkes ülkemizde böyle etkinlikler olmadığından yakınıyor - ki haklılar!
Güzel bir gençlik dizisi :)

Rizzoli&Isles


Bir ara izlemeye başlayıp,devam ettirememiştim.Harika bir polisiye.Dizideki arkadaşlık ve yaşamlarının olduğu bölümler ise çok güldürüyor.Tess Gerritsen kitaplarından yapılıyor,senaryosuna Tess abla :P da yardım ediyor ama birebir aynı değil.Yine de tavsiye ederim :)

GIRLS

Okuduğum güzel yorumlar sayesinde başladığım bir dizi.İlk başlarda izlemeyi bırakacaktım,sonra neler olacak diye merak ede ede bir kaç günde 3 sezonu bitirdim.Zaten 10 bölümcük her sezon ve yarım saatçik :)
Daha çok Hannah'nın yazarlık serüveni ne olacak diye meraktan izliyorum.İzlerken eğlenebileceğiniz bir dizi.


Yazarken yoruldum,kim bilir nasıl izliyorum :p :))

2 yorum:

  1. Pretty Little Liars , 2 Broke Girls ve HIMYM izliyorum bende severek hemde .Ayrıca benzer kategoride değil ama sana Dexter ı tavsiye ediyorum canım mukemmel bi dizi :) Bende bunlardan birini sececgim zevkimiz benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım bir kenara tavsiyeni canım,teşekkürler :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...