29 Temmuz 2012 Pazar

Secret Garden - 2

Dizide o kadar anlatılacak şey  var ki,bir posta sığmıyor.OST'larıyla da bizi kendine hayran bıraktığı için,onları ayrı bir yazıya koymak istedim.Karşınızda o müthiş ost'lar :)
Bois - Scars
Bu şarkıyı,diziyi izlemeden önce de çok seviyordumBizim şarkımız olsun denecek kapasitede :)
İlk şarkıyı dinlemiştim,çok hoşuma gitti.Türkçe altyazılı olarak izledim,bu dizinin resimleri dönüyordu arkada.Ama diziyi izlemediğim için,resimler bana manasız geliyordu.Artık bu video çok daha manalı,tabii ki şarkı da..
Müzik kalitesi yüksek olarak ta buradan dinleyebilirsiniz..

Hyun Bin - That Man
Şarkı Hyun Bin ile ayrı bir güzelleşmiş."Holmanaa holmaana " diye bağırıyorum bütün gün,şarkı çok hoş :))
Baek Ji Young- That Woman
Üstteki şarkımızın kadın versiyonu.Ji Young şarkıyı o kadar içten söylüyor ki,büyülenmeniz mümkün..
Dizinin bütün OST^ları gibi bu da harika :)
Yoon Sang Hyun - Here I Am

Of of yine harika şarkılardan birisi.Sizi kasıp kavuruyor.. 
Dizinin jeneriği :))


Şarkıların hepsini teker teker dinlemenizi tavsiye ederim :))
Secret Garden'la ilgili ilk yazımı okumadıysanız,buyrun :)

29 yorum:

  1. post 1 ve 2 de anlattığına göre güzel bi dizi. Ben de karar verdim. Bu diziye başlıycam.
    Hem de gumiho ya başlamışsın çok sevindim. ben de izlemiştim onu 15 tatilde. bence şimdiye kadar izlediğim en güzel dizi. Başladığı yerde bitti. Senaryo süperdi. Hani min ho postunda benim oppam başka demiştim ya.İşte benim oppam orda ki dae woong yani lee seung gi. Çok tatlı çok şeker.Bence ondan memnun kalırsan ki kalcaksın bu dizi bitince hemen the king 2 hearts a başla.hem lee seung gi hem de ha ji won başrolde.Gerçekten tavsiye ederim. shin mi ah da iyi rol yapıyo değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de OST'sini diziden daha çok beğenmiş olabilirim.O kadın oynamasaydı benim dizi listemde 1.olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa niye ki,benim ilk izlediğim dizisi olmasına rağmen çok sevdim kızı.Rolüne cuk oturmuş bence,ama herkesin düşüncesi farklı tabii ki :))

      Sil
  3. şimdi bitti 1. bölüm ve güzele benziyo. Sanırım komedi ama sonlara doğru duygusallaşcak gibi. İçime doğdu. Neyse bitince sölerim inanıyorum senin zevkine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğenerek izlemiştim,umarım sen de beğenirsin canım :)Dizide 4.bölüme geldim ama bağlantı problemleri yaşadığım için bir gündür izleyemiyorum.
      Lee Sung Gi'ye gelecek olursak,bana göre değil ya.Lee Min Ho benimkisi :P

      Sil
    2. orada 3 sene önce.
      daha çocuk hali. Şimdi oynadığı dizide saçlar filan değişik. bi de onda bakarsın beğenmezsen ne mutlu, bana kaldı oppa. Lee min ho da yakışıklı yani.
      ama bence bu bitince hemen izle ha ji won da oynuyo yine bu rollerde. Bu arada 2. bölüm bitti...

      Sil
    3. Sana kalsın Min Ho ve ben mutluyuz diyormuşum,gece gece iyice sapıttım haha :P

      Sil
    4. Bir de dizi bitince yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
    5. tamam yazarım, ilk işim sana yazmak oluyo zaten. Şimdi 4. bölüm biti, sen kaçıncı bölümdesin?
      hem de "Sana kalsın Min Ho ve ben mutluyuz diyormuşum," ne demek istemedin anlamadım. Ben de sıcaktan sapıttım yani. Annemle izliyoz filmi ben "oy kıyamam çok tatlı "filan diyince, kahkaha kopuyo, nolcaksa halimiz hepsi biribirinden farklı. Çok da yakışıklılar. Hem de hyun bin askerdeymiş sanırım. Ama daha beden değiştirmediler ne zaman değiştircekler? hem de oskaya gıcık oldum. bu dizi bitince personel taste' ye sonra, roftoop prince' e sonra da dr. slim' e başlıcam. Liste hazır. Senin tavsiyen var mı?
      Bence sen de the king 2 hearts a başla. Çok ısrarcıyım demi?

      Sil
    6. Demek istediğim,hani demiştin ya bana kalırsa ne mutlu diye,ben de diyorum sana kalsın :P Ben internet bağlantımda problemler yaşıyorum,o yüzden hala 4.bölümdeyim.
      Oska bence çok iyi birisi dizide,göreceksin :)

      Sil
    7. 5 bitti. Bedenler değişti. Çok komikti. Oskanın daha önce dizinde sevmişitm ama burda fazla beğenmedim. Oska değilde o yönetmen çok gıcık tipide öle. Hiç sevmedim. inşallah senin internet de düzelir. Çünkü oda güzel bi dizi hem de çok

      Sil
    8. Ben de nihayet 4.bölümü dün bitirebildim ama çok takıldığı için 5'e başlayamadım.
      Oska'yı ilk bu dizide gördüm ama çok sevdim :) Yönetmen de çok soğuk evet :)

      Sil
    9. 8. bölüm bittii. Eski hallerine geri döndüler. Kız güzel rol yapıyo ama hyun bin onu solda sıfır bıraktı gerçekten. Özellikle kız erkeğin bedenindeyken oska ile olan komik bölümlere bayıldım. İyi ki başlamışım. Teşekkürler tavsiye için. Sanırım zevklerimiz birbirine uyuyo. Ne kadar lee seung gi yi beğenmesen de :D Eeeeeeee gumiho noldu? İzleye biliyo musun?

      Sil
    10. Beğenmene sevindim :) 2 gündür hiç bilgisayara giremedim,o yüzden diziyi de hiç izleyemedim maalesef :)

      Sil
    11. beğendim de i-şimdi 14. bölüm bitti. Ve çok heyecanlı bitti. Osak ve eski yönetmen anladı nolcak söler misin? İzleyemiyorum çünkü. Ya daaha adını bilyorum senin. Öyle cümleye pat diye giriyorum. Kusuruma bakma :D önceden her bölümde yazıyodum yorumu. Ama seni uğraştırcam ve çok yorum olcak diye bıraktım. Ve o kadına çok gıcık oldum anneye. Sonra 13. bölümde kızı ağlattı. Çok kötüydü. Çok duygulandım.
      Ama hep ben anlattım sen de anlat birz olur mu?

      Sil
    12. ve merak da da ediyorum. Blogumu sevmiyo musun?

      Sil
    13. Ben hala hiçbir ilerleme kaydedemedim dizide.Hala 5'e geçicem :) İpucu veremem onu diziyi izleyip görmelisin bence :)
      Bu arada bir açıklama getireyim.Blogumu sevmiyor musun derken ne demek istedin ? Ayrıca benim bloguma senin bloguna girmem ve yorum yapmam için yorum yapıyorasan (her şey karşılıklı hesabı) lütfen yapma bunu,çok rica ediyorum.
      Seni kırmak istemem ama hakikat böyle :) Ben hiçbir bloga benim bloguma girsinler,ben yorum yazdım onlar da yazsınlar diye girmiyorum.Kendime de istemem :)

      Sil
    14. gerçekten çok kıtdın beni gözlerim doldu. Ben asla öyle bencil davranmam. Sadece arkadaş sandığım kişilerin fikirlerini alıp uygulamaya geçiriyorum. Ben de istemem artık bundna sonra

      Sil
    15. ve şimdiye kadar yaptığım yorumlarda sadece bu postta değil tüm ünde samimi ve içtenlikle yaklaşmıştım. Çok kırdınız beni. Yapmadığım veya düşünmediğim bişeyi yaptım gibi görünce çok sinirleniyorum. hakikat hiç de öyle değil. Kimsenin içini bilmeden konuşmamalı. Seni o kadar sevmiştim ki, tanışmayı bile düşünüyodum o dercede. ama güvendiğin sana böle yaparsaa

      Sil
    16. Bak canım,yorumumu yazarken de söylemiştim,seni asla kırmak istemem diye.Ben de seni çok sevdim,gerçekten.Ama blogumu sevmiyor musun ? çok değişik anlamlar çıkabilecek bir cümle.Tamam,sinirlenmiş olabilirsin ama bir kalemde silip atılmaz ki,güvendiğin sana böyle yaparsa diye.Ben bu blogger dünyasına yeni insanlar kazanmak için girdim,kaybetmek için değil :) Araya bir defa soğukluk girerse,o eskisi gibi olmuyor.O yüzden bu konuyu artık kapatalım,seni kırdıysam da özür dilerim :)

      Sil
    17. Bende yeni arkadaşlar bulmak için kaydoldum.Tabi ki araya dargınlık girince değişiyo işler. Kırmak istemedin ama kırdın.
      Blogumu sevo musun? cümlesi bu kadar olay yaratcağını düşünseydim asla yazmazdım.
      Yazma sebebim blogumda bir sürü değişiklik yaptım ve senin fikrini, beğenip beğenmediğini öğrenmek içindi. Keşke ne anlama geliyo diye bi sorsaydım be canım.

      Sil
    18. Canım,haklısın,haksızsın demiyorum,ama artık uzatmayalım bence.Bir yanlış anlaşılma oldu ve bu konu hemen kapansın istiyorum.Böyle kötü anılarla ömrü kirletmeye gerek yok :)

      Sil
  4. ah en sevdiğim kore dizilerinden, Ost'u da çok güzeldi. tekrar dinlemek iyi oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle :) O zaman ne mutlu bana hehe :)

      Sil
  5. Başlığı gördüm ve postu okudum ama müzikleri dinlememek için direndim. Şimdi dinlersem bir de onların müpteleası olurum. Zaten sayende Kore Dizisi manyağı oldum. Ama en güzeli BOF'muş bence..
    Bunu da sıraya koydum izlicem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinle dinle,hepsi çok güzel.Ama videoları izleme derim ben,diziyi izleyince görürsün hehe :)
      En güzeli BOF kesinlikle,kesinlikle.Her yerde söylüyorum zaten.Hem ilk izlediğim dizi,hem de yeri çok ayrı :)

      Sil
  6. sımdı sırayla dınlemeye basladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinledikten sonra yorumlarını beklerim :)

      Sil
  7. Hi there friends, nice article and good urging commented here, I am truly enjoying
    by these.

    Feel free to surf to my web blog Ford Ranger

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...