16 Ocak 2013 Çarşamba

Liebster Blog Award Ödülü :)

Sevgili Kitap Tutkusu beni bu ödüle layık görmüş.Çok teşekkür ederim öncelikle :) Ödülün anlamı ise Favori Kitap Blogları . Sadece kitap üzerine yazmıyorum ama kitap okumayı ve bunu insanlarla paylaşmayı çok seviyorum.Beğeniliyorsa ne mutlu bana :)
Kurallar ise:
-Aday gösterildiğin blogun sorduğu 11 soruya cevap vermek.
-Kendin hakkında 11 bilgi vermek.
-İzleyici sayısı 200'den az olan 11 blogu aday göstermek.


1.Kitap seçerken bloglardaki yorumları dikkate alır mısın?
Kesinlikle.Blogların da kitap satışlarında çok etkili olduğunu düşünüyorum.
2. Blogun senin için ne ifade ediyor?
Rahatlamak,içimi dökmek,paylaşmak,her şey.
3. Ayda kaç kitap okursun?
Yoğunluğa göre değişebiliyor.Ortalama 8.
4. Takip ettiğin kitap serileri nelerdir?
Seri olarak en son Açlık Oyunları'nı okumuştum.Son kitabını hala okuyamadım.Takip ettiğim yok.
5. Vikitap ya da Goodreads kullanıyor musun?
Vikitap'ı sürekli kullanıyorum.Goodreads'e üyeyim ancak hiç kullanmadım,ısınamadım.
6. Yarım bıraktığın kitap/lar?
2012 için : Limon Ağacı,Özgüven Kazanma Yolları 2,Kıyamet Gösterisi
7. Tercih ettiğin yayınevi/leri?
Çeviri açısından Can Yayınları'nın iyi olduğunu düşünüyorum genellikle.Ancak beğendiğim kitaplar olursa yayınevine bakmadan alırım.
8. Takip ettiğin blogları neye göre takip ediyorsun? Arkadaşın olduğu için mi, popüler olduğu için mi ya da yazılarını beğendiğin için mi? Vs.
Yazılarını beğendiğim için.Tema yani görsellik de çok önemli.İç karartıcıysa teması,vazgeçiyorum :)
9. En çok sevdiğin roman karakter tipi nasıldır?
Hiç düşünmemiştim :)
10. Yayınevlerinin son zamanlarda çıkarttığı BDSM tarzındaki kitaplar hakkındaki düşüncelerin?
Her tarzdan kitabın bir okuyucu kitlesi vardır.Okuyana saygı duymak lazım.
11.  Aşağıda verdiğim kelimeleri tek kelime ile nasıl açıklarsın?

  • Kitap : Sevgi
  • Yayınevi : Kalite
  • Sayfa sayısı : Doyum
  • Vikitap : Arşiv
  • Blog/un : Paylaşım
  •  Kitap fiyatları : Pahalı
Kendim hakkındaki 11 gerçek :
-Güney Kore hastasıyım :)
-Kitap okumayı çok severim :)
-Müziksiz olmaz.
-İşime karışılmasından hiç hoşlanmam.
-Yazı yazmayı da seviyorum.Bir çok denemelerim var.
-Kitap çıkarma gibi bir hayalim var.
-Ailemi çok severim,her şeylerim.
-Kitap alma hastalığım var.Sürekli kitap almak isterim :)
-Kırtasiye ürünlerine de aşırı ilgim var :)
-Konu kitap & kırtasiye olunca paraya düşünmeden kıyarım :)
-Bloguma çok özen gösteririm ve gelişmesini istiyorum :)
11 kişi olmayabilir ama benim bu ödüle layık gördüğüm kişiler :

16 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım cevapların için :) Keyifle okudum :) Beni Kore fanı yapan seni aday göstermesem olmazdı! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dünyayla bir kişiyi daha tanıştırdığım için çok memnunum canım.Güzel yorumun için de teşekkür ederiim :)

      Sil
  2. canııımmm çookk teşekkür ederimmm :)))

    YanıtlaSil
  3. Canım sen kendi sormak istediğin 11 soruyu yazmamışsın? Şimdi fark ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de yeni farkettim İrem'in postunu görünce.O da senin sorularını cevaplamış.Artık geç sanırım :)

      Sil
    2. olsun canım fark etmez artık :))

      Sil
  4. Aaa, inanılmaz şaşırdım ve de çok çok sevindim. İnanılmaz teşekkürler, kötü günün üstüne iyi bir haber gibisi yok, sonsuz teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yorumunuzu okuyunca,çok teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Ne güzel bir ödülmüş bu böyle... Tam sana uygun bir ödül olmuş bence. Ayda 8 kitap yazmandan belli :D Ben yılda o kadar okursam kendimi şanslı sayıyorum... Ama daha çok okuycam söz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Denizciğim,o zaman ödüllerin en güzelini sana vereceğim :)))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Hamideee,seni nasıl unuturuum ben ! Bu ödül sana da çok yakışır tabii kii :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...