6 Eylül 2013 Cuma

2 Film

5 günlük internet kesintimde 2 film izleme fırsatım oldu.Bu iyi bir şey,çünkü normal zamanlarda genellikle dizi izliyorum Dizimag'den.




Kuzenlerimle bütün akşamı gezerek geçirdikten sonra bir de kızlar gecesi yapıp film izledik.Uzun zamandır merak ettiğim bir film.Daha fazla cinayet,kesme biçme içerir diye düşünmüştüm ama korkacak bir durum yokmuş:)
Gayet güzel bir filmdi.Sonu birazcık saçma olabilir düşününce.

Konusu :

Jean Baptiste Grenouille, 18.yy da Paris’te dünyaya gelmiş olup, son derece değişik bir karakterdir. Her türlü kokuya karşı sıra dışı bir algısı vardır. Duyarlılığı çok yüksektir. Öte yandan diğer duyuları aksine gelişmemiştir. Arzu ettiği kokulara sahip olmak uğrunda her şeyi yapmaya hazırdır. Buna insan öldürmek de dahil. Bir gün kendine ait bir ten kokusunun olmadığını fark eder. Bu durumda tek çare vardır. Ona insan kokusu gerekir. Yeni baştan yaratacağı bir insan kokusu. Bunu elde etmek için de insanlara gereksinimi vardır. Patrick Süskind’in aynı adlı romanından uyarlanan film, koku ile var olabilen Jean Baptiste’in trajedisini anlatmaktadır.




2.film ise Ya Sonra.Televizyondan film izlemeyi sevmesem de dublajlı olmadığı ve vakit geçirmeye başka bir şey olmadığı için de izleyeyim dedim.Fena değildi diyebilirim.Çok çok sevmedim ama izlerken sıkılmıyorsunuz.
Konusu:

Evliliklerinin 7. yılını bitiren Adem ve Didem çiftinin ilişkileri eski heyecanını kaybetmeye başlamıştır. Sonu kötü biten bir kaç ticari girişimin ardından eski mesleği veterinerliğe geri dönen Adem, hayatın rutin akışında eşine daha az vakit ayırır olmuş ve yavaş yavaş eşinden uzaklaşmaya başlamıştır. 

Aşkı için her şeyi göze alan Didem ise Adem'in bu tavırları nedeniyle mutsuzdur. İşte bu sırada belki de hayatı boyunca aradığı adam karşına çıkmıştır...


Bir şeyden daha bahsetmek istiyorum.Bu postumda paylaştığım ve nasıl kullanacağıma karar veremediğim ayracımı uzuun zamandır izlediğim filmleri yazmak için kullanıyorum.Uzun uzun değil,liste şeklinde :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...