9 Şubat 2014 Pazar

KİTAP | Benden Önceki Kadın

Ağustos ayında Bumerang'ın çekilişinden tesadüf eseri kazanmıştım bu kitabı.İlk Dorothy Koomson kitabım oldu.Devamı gelecek büyük ihtimalle :)
Eve.. Benim için unutulmayacak karakterlerden biri oldu.Sayfalar birbirini kovaladı bir süreden sonra.Bulduğum her aralıkta kitabıma sarıldım resmen.
Kadınların iç dünyasını irdelen,aynı zamanda zaman zaman tüylerimi ürperten bir kitap oldu bu."Ne yaşamlar varmış!" diyorsunuz okurken.
Devamı var mıdır acaba ? Bazı şeylerin cevabını alamadım bir kitapta,fazlasıyla merak ediyorum :O

İyi ki bu kitabı çekilişten kazanmışım.Çünkü kapağı fazlasıyla itici,kendim gidip almazdım ! =)

Altı Çizilenler:

Uykudayken insanın canı yanmaz,değil mi? sf:15

Kitap okumayı severim,ama günün birinde bir kitap yazabileceğimden emin değilim. sf:214

Para,her şey para yüzünden oluyor. sf:326

Daha fazla okuma hallerim,kitap fotoğraflarım için instagram hesabım tık tık.


Kitabı bulabileceğiniz link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...