16 Eylül 2014 Salı

MİM | Karışık Mim


Sevgili Gizemciğim beni mimlemiş,hemen cevaplayayım :) Sorular birazzcık zor :)

1) Canan Tan mı Debbie Macomber mı?

İkisinin de kitapları farklı,bir karşılaştırma yapmak doğru olmaz aslında.Ama genel olarak bakarsak Debbie Macomber son zamanlarda kendini çok yinelediği için (bunu Canan Tan da yapıyor ama Debbie Macomber kadar değil!) Canan Tan.Özellikle son okuduğum Hasret kitabını çok sevmiştim!

2)Küpe mi kolye mi?

Kolye çok fazla takmam çünkü bir süre sonra rahatsız oluyorum.Küpesiz de çıkmam,dolayısıyla küpe ! :)

3)Gelecekteki hedefin nedir?

Ben de Gizem gibi blog açısından cevaplayayım bu soruyu.Daha çok başarılı olmak.Kadın erkek farketmeden herkesin rahatlıkla okuyabileceği,tartışabileceği,yeni kitaplar,filmler,bilgiler öğrenebileceği bir platform yaratmak :)

4)Bira mı sigara mı?

İkisi de değil.

5)Bloğunun ismi neden bu?

Çok ilginçtir ki benim için bir anlamı yok.Blog açacağım zaman internette blog isimleri araştırırken tınısı hoşuma gittiği için bu ismi koymuştum,memnunum :)

6)Favori makyaj malzemen/malzemelerin?

Rimel ve ruj.

7)Gerçek aşk bana göre..

henüz bulamadığım şeydir :))

8)Yabancı dil mi ana dil mi?

Ana dil.

9)Kuzey Amerika kıtası mı Güney Amerika kıtası mı?

Hmm,Güney Amerika sanırım.

10) Kurşun kalem mi uçlu kalem mi?

Yazı yazarken uçlu kalem (0.7 vazgeçilmezim:) kitap okurken cümlelerini altını çizeceğim zaman kurşun kalem :)


Benim mimlediklerim ise,
Herkes :)
İsteyen herkes cevaplayabilir!







2 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkürler tatlışım. :)
    Bence böyle ilerlersen blog açısından gayet başarılı olacaksın bideee umarım en kısa zamanda aşkı bulursun hihi :))

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...