8 Ekim 2014 Çarşamba

Yeni Dizi | A to Z


Çok bölümlü dizileri izlemeye vakit olmadığı için ben de yeni başlayan dizileri izlemeyi tercih ediyorum.Hem de blogda bu serinin devamlılığını sağlar :)

Bir arkadaşlık sitesinde çalışan Andrew ile avukat olan Zelda'nın aşkını "A'dan Z'ye" anlatıyor bu dizi.

20 küsür dakikalık bir komedi dizisi bu.İlk bölümü yayınlandı daha.Yorumum : "fena değil" 
Senaryosu güzel bir şekilde ilerlerse,başarılı bir dizi olabilir.Umarım da o yönde ilerler.

Başrolde HIMYM'dan tanıdığımız Cristin Millioti var,ben kendisini pek sevememiştim,inşallah bu dizide ısınacağız birbirimize :)

Tabii ki dizi ilerleyince tam olarak yorumum burada olacak,bu daha ilk izlenim!

2 yorum:

  1. Dün ne izliyim diye bakınırken görmüştüm ama izlememiştim şimdi bir bakıyım. Buarada sende Manhattan Love Story'ye bakabilirsin Özge'cim onunda ilk bölümü yayınlanmış. Fena değil kategorisinde ve kısa dizilerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa canım ona da başladım hatta yazısını yazacağım bir ara :)) Benim için de fena değil ama ne yönde gidecek meraktayım :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...