6 Şubat 2015 Cuma

FİLM | Sevimli Tehlikeli (2015)

Film daha dün vizyona girdi ve ben tez elden size yorumlarımı bildirmek istedim.
Filmi ilk çıktığı gün izledik.Aslında öyle bir planımız yoktu ama iyi oldu :)
Film öncesinde de iyi hisler vardı içimde.
Ve filmi biz çok sevdik ! İçinde aksiyon var,aşk var,özlem var..Gülüyorsunuz,duygulanıyorsunuz :)
Gerçekten güzel ve eğlenceli bir film olmuş.2 saate yakın filmi hiç sıkılmadan izledik.Vizyondayken bir şans verin derim :)

Film Özeti

Zarok (Şükrü Özyıldız) yıllar önce Edirne’de bir ailenin beşikteki bebeğini kaçırıp büyük acıların yaşanmasına sebep olur. Yıllar sonra bu vicdan azabından kurtulacağı bir fırsat yakalayan Zarok, kaçırdığı Zeliş'i (Ayça Ayşin Turan) 2. kez kaçırıp gerçek ailesine götürürmek üzere yola çıkar. Bu sırada aşk dolu maceralara atılırlar.
Özcan Deniz'in bu filmi, birçok masal ögesini bir araya topluyor.


8 yorum:

  1. Banada eğlenceliymiş gibi geldi ama işin içinde Özcan Deniz olunca bilmemiştim. Senin sayende belki şans verebilirim tatlım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gerçekten eğlenceli,güzel bir senaryo yazmış Özcan Deniz.Filmde oynamıyor da merak etme hihi :))

      Sil
    2. Yok oynamadığını biliyorumda onun çektiği filmleri sevmiyorum ondan bir önyargım vardı tatlış. :)

      Sil
    3. Bir çok kişi öyle düşünüyor ama güzeldi bence ya film :))

      Sil
  2. bence de güzeldi ama ağlencelik yani, mesela özcan erkek başrol olsaydı kötü olabilirdi, şükrü cuk oturmuş, ve hatta kızla çocuğun güzelliği %51 ile filmi kurtarmış bile diyebilrim...

    YanıtlaSil
  3. Ben bu filme gitmeyi çok istiyorum. Bu postunu da okuyunca merakım iyice arttı diyebilirim. Yakında gideceğim İnşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifli vakit geçirmen dileğiyle :))

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...