28 Şubat 2012 Salı

49 Days...

BOF'tan sonra beni en çok etkileyen,en çok kalbime dokunan dizi oldu 49 Days..
Shin Ji Hyun'u rolüne nasıl uydurmuşlar ya,nasıl da masum,melek gibi aynen..
Dizi boyunca gözyaşlarım hiç dinmedi diyebilirim..
Dizinin her bir dakikası ayrı ayrı işlenmişti,hiç sıkılmadım.
Bu diziyi yaklaşık 5 ayda falan anca izleyebildim heralde :) Ama dizinin sıkıcılığından değil.
Vakit bulamadım,işim çıktı vs..Şimdi keşke daha önce izleseydim diye kendime kızıyorum.
Düşündüm de,o 3 damlayı bende bulamam heralde.
"Etrafınız bir sürü insanla dolu olabilir ama gerçek olan sadece ailenizdir.."
Bence dizinin ana fikri buydu..

Şimdi karakterleri teker teker inceleyelim.Devamı spoiler içerir !!
                                                                   Yi Soo
Ruh bekçisi görevinde.Dünya'da tamamlamam gereken bir işim var dediği için 5 yıl sürecek olan bu göreve getirilmiş.Ölen ve 49 gün sınavına tabi tutulan insanlara yardım ediyor.Bu kadar neşeli göründüğüne bakmayın.Aslında hafızası alınmış ve o hüzünlü öyküsünü hatırlamıyor..
                                                            Shin Ji Hyun
Esas kızımız olan Shin Ji Hyun,saf ve melek gibi bir kızdır.Sürekli insanlara yardım eder,kötülük nedir bilmez diye bir laf vardır ya,işte o lafı sanki Ji Hyun için söylemişler.Ne yazık ki iyiliklerinin karşılığını alamıyor.
Bir de kaybolan bir ablası var..
                                                          Ji Hyun'un anne ve babası
Kaybolan büyük kızlarının ardından bütün sevgisini Ji Hyun'a vermişler.Kızlarını canından çok seviyorlar.Büyük bir şirket sahibiler.
                                                             Han Kang
Ji Hyun'un nişanlısı Min Ho'nun Amerika'dan arkadaşı.Ji Hyun'u seviyor ve onun için Kore'ye geliyor.
49 gün sürerken Yi Kyung'un Ji Hyun olduğunu anlayıp ona çok yardım ediyor.
   
        Ji Hyun pes etmek üzereyken,kolyesine ilk damla Han Kang'tan düşüyor..             
                                                              Song Yi Kyung
Yetimhanede büyümüş.Yetimhanede birlikte büyüdüğü çocukla sevgililer.
5 yıl önce sevgilisini kaybediyor ve o günden sonra hayata küsüp,tam tabirle ruh gibi yaşıyor..
Shin Ji Hyun 49 gün boyunca onun bedenini kullanıyor..Dizinin sonunda da Ji Hyun'un kayıp ablası olduğu anlaşılıyor..




                                                         Shin In Jung
Shin In Jung'ı Ji Hyun'un ailesi evlerine alıyorlar ve yetim olan In Jung onlarla birlikte büyüyor.Bütün hayatı boyunca Ji Hyun'u ve ailesini kıskanıyor.Ve bu uğurda büyüyünce ondan intikam almak istiyor.Aslında Ji Hyun'u seviyor ama aşkı uğrunda her şeyi yapıyor.
                                                      Kang Min Ho
Zorluklar içinde büyümüş.Sürekli içki içen bir babası ve onu zorluklarla büyütmeye çalışan bir annesi var.Bu yüzden zengin olmayı kafasına koymuş.In Jung ile birlikte planlar yapıp,şirkete sahip olmaya çalışıyorlar.


Dizi sürekli olarak bu karakterlerin etrafında döndüğü için yan karakterleri anlatmaya gerek yok bence.
Size diziden birkaç kareyle veda ediyorum..



Uzun bir post oldu ama sıkılmadan okuyacağınızı düşünüyorum :)
Sevgilerimle,
Cyrstalll..

12 yorum:

  1. Herkes be kadar güzel ya, hele kızlardaki güzelliğe bayıldım.
    Şunu izleyeceğim ben de bir gün ama o başlama noktasına hiç varamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Kore dizileri harikadır,vazgeçilmezdir.Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. evet en sevdiğim dizi ve en çok ağladığım paylaşım için teşekkürler
    lee yo won unnii nomu nomu nomu coa
    sarangheyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadılar, sökmüşler Koreceyi :)))

      Sil
    2. Hahahaha,dizi izleye izleye,birer birer öğreniyoruz.Baya kelime öğrendim sanırsam :))

      Sil
  4. 49 Gün'ü bitirdim, bitirmez olaydım:)
    Keşke bölümleri biraz idareli izleseydim de, bu kadar çabuk bitmeseydi. Muhteşem bir diziymiş.

    Bu da benim yorumum, ama fazla yazamadım tabi sonu anlaşılmasın diye.
    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/07/kore-dizisi-49-gun.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten harika bir diziydi.Koreliler yapıyor gerçekten ! :))

      Sil
  5. çok sevmiştimmm ^^
    han kang kalp ben

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...