28 Şubat 2012 Salı

Şubat Ayı Okuduklarım..

Bu ay 10 tane kitap okudum.Hatırladığım kadarıyla kitaplardan kısa kısa bahsedeceğim..

Canan Tan-İz

Bence bu kitap Canan Tan'ın en başarılı romanıydı.O bilindik,sönük kız havalarından uzaklaşmış bir kahraman vardı karşımızda bu sefer.Kitabı çok başarılı buldum.
Canan Tan-En Son Yürekler Ölür

Bu kitabı okumam konusunda arkadaşlarım bana çok ısrar etmişti."Oku hemen,çok güzel bir kitap" gibi temkinleri çok duydum.Ancak beklentilerimi karşılamadı diyebilirim.Kitap yavan ve havada kalmıştı bence..
Canan Tan-Eroinle Dans

Bu kitabı keşke okumasaydım diyebilirim.
Tamam,kitapta eroin işlenmiş,insanların hayatları işlenmiş ama nerede bunun sonucu ? Nerede zararları ? Yazarken bile tüylerim diken diken oluyorr..
Beacon Caddesi Kızları-En İyi Arkadaşım Olur Musun-Annie Bryant
Bu kitap çok hoşuma gitti.Belki de çocukla çocuk olmak daha çok hoşuma gitmiş olabilir.Bu dört  kızımızın gençliğe adım atarken yaşadıkları anlatılıyor kitapta.Hoş bir kitap,eğlenceli :)
Beacon Caddesi Kızları-Parti Heyecanı-Annie Bryant
Bu serinin bütün kitaplarını bulsam hepsini okurum.Ne yazık ki aradaki kitapları bulamadığım,ama sardırdığım için bende bu kitabı okudum.Beacon Caddesi Kızları 7.kitabı.Yine zevkle okunabilir :)

Aziz Nesin-Şimdiki Çocuklar Harika
Bu kitap beni çok güldürmüş,çok eğlendirmişti.Aziz Nesin olayları çocukların gözünden çok güzel bir şekilde ele almış..
Fareler ve İnsanlar-John Steinbeck
Bu kitap fakir kesimin hayallerini anlatıyor.İlk başlarda bir şey anlayamayabilirsiniz ama sonra her şey yerine oturuyor.Neden kitabın adı Fareler ve İnsanlar diye düşünebilirsiniz ama onu kitabın içinde bulamayacaksınız o yüzden açıklayayım.(İnternetten edindiğim bilgilere dayanarak) Yazar fakir insanları farelere benzetmiş ikisininde umutsuz olduğunu,kalacak yerleri olmadıklarını vs.. düşünerek böyle bir isim vermiş.Daha iyi bir isim olabilirdi sanki ya da en azından kitabın içinde geçseydi...
Tavuk Suyuna Çorba-Gençlerin Yüreğini Isıtacak Öyküler
Tavuk Suyuna Çorba kitaplarını çok severim.Öyle ki,elime hangisi geçmişse okurum.Çünkü insana bir sürü şey katıyor bu kitaplar.Bazen duygulanıyor,bazen düşünüyor,bazen de gülüyorsunuz bu kitaplarda.Zaten hikaye hikaye olduğu için su gibi okunup,hemen bitiyor :))
Tavuk Suyuna Çorba-İlköğretim Öğrencilerinin Yüreğini Isıtacak Öyküler
Bunda da yine yukarıda yazdığım şeylerin aynısı geçerli...
İpek Ongun-Bu Hayat Sizin

İpek Ongun bence çok başarılı bir yazar.Bir Genç Kızın Gizli Defteri Serisi'nden tutun,bütün kitaplarını okumuştum.Evet,bu kitabını da okudum.Ancak hayatımla ilgili ne zaman karar verecek olsam ya da cesareti kendimde bulamasam,İpek Ongun'un kitaplarına sarılıyorum.O yüzden benim için bir yazardan daha öte bir yerde kendisi.Nitekim bir sıra kendisiyle e-mail üzerinden yazışmıştık :) Tavsiye ediyorum efenim,bütün İpek Ongun kitaplarını okuyun !
Serdar Özkan-Kayıp Gül
Merak edip bir arkadaşımdan alıp okudum.Kitabın içinde yer alan yorumlar falan çok güzeldi ve kitabı çok merak ettim.Nitekim,ben Küçük Prens'i pek beğenmediğim için bu kitabı da pek beğenmedim.Kitabın ilk sayfaları kayıp gidiyor ancak işin içine güller girince benim için çekilmez oldu ! Ancak Küçük Prens'i beğendiyseniz,okuyun derim..


Bu vesileyle bende bu ay 10 değil 11 kitap okuduğumu öğrenmiş oluyorum :)))



Şu an okuduğum kitap "Aklından Bir Sayı Tut" :)
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

2 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar okumuşsun bende canan tan ,ipek ongun kitaplarını çok severim.hatta genç kızlık dönemlerimde her kitabını heyecanla beklerdim.kitap fuarında bir kitabınada imza almıştım.Aziz Nesin'in kitabınıda okumuştum bende beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpek Ongun her genç kızın,o yıllarını süslemiştir zaten :) Aziz Nesin'in kitabı da çok hoştu,eğlenceliydi :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...