20 Mart 2012 Salı

2012 İlkbahar-Yaz Renkleri

Belki bazı yazılarımdan da anlamışsınızdır,ben modayla ilgilenmeyi çok seviyorum.Zaten en çok takip ettiğim blogların konuları; Kore,moda ve kitaplarla ilgilidir.Günümün 4 saatini bu işe harcıyorum diyebilirim :)
Bu sezonun renklerini paylaşmak istedim sizlerle..
Keyifle okumalar ! :)

SARI


Podyumlardan,defilelerden ve lookbooklardan gördüğünüz üzere bu sezonun hit renklerinden birisi de içinizi ısıtacak,kanınızı kaynatacak,cıvıl cıvıl SARI!
Sarı çok cesur bir renk bence,aynı zamanda giymesi de çok keyifli.İnsanın enerjisini yükseltecek tam bir yaz rengi !

NANE YEŞİLİ


Yine çok tatlı bir renk olan nane yeşili bu sezonun hitlerinden.Bu sene renkli ojeler moda olduğu için,bu rengi tırnaklarınızda bol bol kullanabilirsiniz..
                                                  Nane yeşil ile yapılan kombinler..
Fotoğraflar bak bak bitmez,ama hepsi bana göre çok güzell ! :))

TURUNCU


Renklerin enerjisi yine devam ediyor ! Yazın ortalığı kasıp kavurabileceğiniz ve ben buradayım diyebileceğiniz bir renk daha !

KIRMIZI


Alev alev,romantik ve benim en sevdiğim renk olan kırmızı bu sene moda ! 

SİYAH VE BEYAZ


Bu sezon siyah ve beyazın bütünleştiği,ying yang denilen siyah ve beyaz moda ! Özellikle de tahmin ediyorum ki,zaten Türk kadını bu iki rengin kombinlemesini çok seviyor ve bol bol kullanıyor ! :)

BEYAZ


Siyah ve beyazın uyumu dışında ayrı olarak da beyaz moda.. Zerafetinizi göstermenin tam sırası !


SİYAH

Siyah asilliğin rengidir derler,bana daha çok ciddiyetin simgesi gibi gelir hep nedense.Ancak bir çok bayanın kaçış noktasıdır siyah,kurtarıcıdır,melektir ! :)


PASTEL RENKLER

Pastel renkleri de çok seviyorum.Yine cıvıl cıvıl renklerin yanında daha farklı görünmek için,farklı bir seçenek..


TURKUAZ


Serin serin bir turkuaz da bu sezonun öne çıkan renklerinden..
Turkuaz parçaları görebilirsiniz; bol bol ! :)
LEYLAK


Leylak ta moda dünyasından nasibini aldı.Leylağın gizemi,herkesi büyüleyecek !
Müthiş bir Elie Saab elbisesi olan bu parça,yine sezonun hitlerinden olan leylak rengiyle canlandırılmış..

Evet arkadaşlar,umarım bu sezonun hitlerinden faydalanabilmişsinizdir.Modayla ilgili bir kaç parça bir şeyler yazmaya devam edeceğim yine.Çünkü saatlerimi harcadığım ve çok sevdiğim bir konu bu.
Fotoğraflar alıntıdır..
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...