17 Mart 2012 Cumartesi

Büyük Derbi-Blogumu Keşfeden" İlk"lerim...



Büyük derbi için koyu bir Galatasaraylı olarak bende çok heyecanlıydım.Ne var ki,ilk 10 dakikadaki fenerbahçenin golüyle arkadaşlarım bir hayli üstüme geldiler :) Ancak sanıyorum ki,maç bitince onlara en güzel cevabı verdik.
Herkesin takımına saygım var tabi ki ama böyle saçma sapan sözlerle sporun kirletilmesine dayanamıyorum !
Ancak;sonuna kadar GALATASARAY lıyım :)

------
Ne zamandır böyle bir yazıyı da yazmak aklımdaydı..
Ben blog yazmaya;düşüncelerimi insanlarla paylaşmak için açtım ancak blogum tıklanma rekoru kırsın,herkes beni izlesin tarzındaki hayallerim hiç olmadı.Mantıklı insanlarla mantıklı şeyleri paylaşmak istiyordum.
Bir çok blog izleyicisiydim ve gerçekten onların sahip olduğu dostluk ortamı beni kıskandırıyordu ve böylece blog açtım.Neredeyse 5-6 ayı geçik bir süre boyunca hep tek başıma yazdım,yazdım,yazdım.Ve bir gün rastgele blogumu birisinin keşfettiğini gördüm ! Üyeler 2 olmuştu.Baktığımda o kişi Metropol Günlüğü ' nün sahibi Lee idi.Hem şaşırdım,hem de ne kadar sevindiğimi anlatamam.Sonunda birileri beni bulmuştu !
Ve bugün,bloguma hoşgelen,sefa getiren birisini daha gördüm.Yine severek izlediğim bir blog yazarı, MyDestiny blogunun sahibi Destiny .[ ben adını bilmediğim için,ona böyle sesleniyorum,kusura bakma Destiny :) ]
Lee ve Destiny'e ne kadar minnettarım size anlatamam.
Blog dünyasında küçük de olsa bir yer edindiğim için çok mutluyum.Tabi ki de bunlar izleyiciler sayesinde oluyor.
Tekrar teşekkürler,sizleri seviyorum ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...