9 Kasım 2013 Cumartesi

Kardeşimin Hikayesi - Zülfü Livaneli

Livaneli'nin okuduğum 3.kitabı ve yine beni şaşırtmadı.
Harika bir hikaye,baştan sona harika bir anlatım,etkileyiciliği..
Sonunda ise ağzım açık kaldı,hala da şaşkınım.

Livaneli kitaplarıyla ilgili tek sıkıntım,fiyatı.Fazla pahalılar bence.

Serenad yorumum için tık.
EDEBİYAT MUTLULUKTUR yorumum için tık.

Altı Çizilenler:

Zaten insanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir ? sf: 30-31

İşte anahtar kelime bu;hayatın özü,büyük sırrı;olmazsa olmazı : Unutmak sf:31

İnsanın en kötü yalanı,kendine karşı olanıdır. sf:222

"Peki sizin ayrıcalığınız ne?" diye soruyor.
"Çok basit" diyorum."Okumak.Sadece okumak.Okuyan insan,dünyanın aklına yaslar sırtını.... 

4 yorum:

  1. severek okumuştum :))
    Ve çok beğenmiştim:)
    Para konusuna gelince de değiyo ya verdiğim paraya =)

    YanıtlaSil
  2. Değer ancak bir kerede verince de çok geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir kitaptı, ben de sevmiştim. Ama bir "Serenad" değil :) Ayrıca katılıyorum, bu kadar pahalı olmasına hiç gerek yok :/ Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle bir Serenad değill :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...