7 Kasım 2013 Perşembe

Çokokrem mi? Nutella mı? Sarelle mi?

Bir ara aman nasıl nutella çılgınlığı,her yerde nutella görür olduk.Çoğunu samimi bulmadığımı söylemek isterim :)

Chokella haricinde hepsini denedim ve bitmek bilmeyen çikolata aşkım bu yazıyı yazmama bile sebep oldu :P Maksat laflamak.

Sarelle'nin,her yerde bas bas bağırdıkları üzere, fındığı bol. Ben de fındık tadını alınca sevmiyorum böyle çokokremlerde(öyle derim ben hep,başka ismi var mıdır ki?:)

Nutella ise fındık fazla değil,çikolatası da fazla değil yarı yarıya gibi bir şey.

Gönlümün yıldızı,biriciğim Çokokreeem  yoğun çikolatasıyla çikolata hastası ben'in tabii ki favorisi :) O gün alınır,ertesi gün biter koca kavanoz.

Chokella'yı hiç denemedim ama 1.belli ikinci kim diyorum ben :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...