4 Nisan 2014 Cuma

Watsons Beeing True Banyo Seti

Watsons'ın yılbaşı zamanı çıkardığı banyo setlerinden ben de bunu kapmıştım annem için.Tabii benim de deneme şansım oldu :))
Ne yazık ki annem kutusunu atmış o yüzden ürünlerle ilgili ne yazıyordu hatırlamıyorum.Kutulu olarak kalan tek fotoğrafı da bu. (Yazı için tıklayın)
Setin içinden çıkanlar : losyon,duş jeli,scrub,banyo tuzu bir de yüz havlusu.

Öncelikle ben bu setin kokularını hiiç mi hiç sevmedim.Zorla bitsinler diye kullanıyorum diyebilirim.
Acaba isminden dolayı bir "doğal" olma durumu mu var,o yüzden mi kötü kokulu dedim ama doğal ürünlerin bu kadar uygun fiyata satılması imkansız gibi bir şey.

Neyse,başlayalım.

Vücut Losyonu: Setin içinde en nefret ettiğim ürün.Zaten gördüğünüz gibi çok az kullanıldı,onu da ben değil annem kullandı.Diğerleri duşta bir derece gidiyor da bunun yapış yapış,kötü kokulu vücudumda kalmasına dayanamıyorum.
Kabından dolayı gelmiyor ürün,ben de zorlamıyorum vallahi :)

Duş Jeli: Köpürmesi orta derecede.Duşta suyla bir şekilde kaynayıp gidiyor,o yüzden kullanabiliyorum.

Scrub: Bildiğiniz gibi scrub ölü derilerden kurtulmak için kullanılır.Bu işlevini yerine getiriyor mu bilmiyorum ama çok az kaldı bitmesine,kullanıyorum üşenmedikçe.
Bu da sette en sevdiğim banyo ürünü.

Banyo Tuzu: Sadece bir kez kullandım.Su kaynatıcaksın içine dökeceksin keyifle bekleyeceksin,bana göre değil.Üşeniyorum,yapmıyorum o yüzden.

Setin içinde en sevdiğim şey ise yüz havlusu.

Dediğim gibi,ben bu seti sevmedim.Banyo ürünleri vücutta çok kalmadığı için anlık da olsa güzel bir koku vermeliler bence,onun keyfi ve ana fikri de odur.
Rastlarsam bir daha almam,hatta kaçarım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...