3 Nisan 2014 Perşembe

Çekiliş Kazandım // Her Şeyden Bir Tutam - Essence

Bu kargoların zamanlaması harika oluyor.Bugün moral bozukluğunun üstüne çok iyi geldi.
Her Şeyden Bir Tutam'ın Essence ile gerçekleştirdiği çekilişten bu parfümü kazanmıştım.Az önce de elime ulaştı.
Ben kokusunu sevdim.Baharda,yazın rahatlıkla kullanabileceğim hafif bir parfüm.Ayrıca şişesini de çok sevdim :)
Essence ekibine notu ve gönderimi için teşekkür ederim.
Aynı zamanda Her Şeyden Bir Tutam'a da,teşekkür ederim canım :)


Parfümü bir süre kullandıktan sonra yazısını yazacağım :)

2 yorum:

  1. Keyifle kullan canım :)

    Blogunda paylaşman çok ince bir davranış.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,kullanmaya başladım bile :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...