27 Temmuz 2014 Pazar

MİM | Kitaplar



Sevgili Kitap Eylemi blogunda bir mim oluşturmuş.Çok ilgimi çekince ben de yapmak istedim :))

1- Kitaplığınızdaki en ilginç kitap isimleri hangileridir ?

-Kocan Kadar Konuş
-Kürk Mantolu Madonna
-Baharat Kokulu Hayatlar
-Aşk Mufağından Yalnızlık Tarifleri 
 ilk aklıma gelenler :)

2 - 2014 yılı başından bu yana kaç kitap okudunuz ?

37

3- 2014 yılı için, bu yılın kitabı dediğiniz  kitap hangisidir ?

Popülerliğe göre cevaplayayım istedim : Kocan Kadar Konuş ! Çok fazla konuşuldu çünkü.

4- 2014 yılı için ilk defa okudum dediğiniz yazar hangisi ?

İlk aklıma gelen : Paulo Coelho !

5- 2014 yılı için okuma hedefiniz ?

Bu seneki sayım az, 60 :)

6-Kitap okumak tamam da en az onun kadar sevdiğiniz diğer etkinliğiniz ?

Alışveriş yapmak,film izlemek olabilir :)

7 - Diğer etkinliği sevme nedeniniz ?

Zihnimi kolayca boşaltabiliyorum.

8 - Blog okurlarından istek,rica,dilek ve temennileriniz ?

Yorum bırakmaları ve takip etmeyi unutmamaları :)


Yılın yarısını değerlendirmem için güzel bir mim olduğunu düşünüyorum.Kitap Eylemi'ne teşekkürler ! :)
İsteyen herkes yapabilir :)

7 yorum:

  1. çok çok memnun oldum ve keyifle okudum , harikasın,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa ne şirin sorularmış. Güzel bir mim olmuş tatlım. Ben hiç saymıyorum ya okuduklarımı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen de bu mimi cevaplayabilirsin isterseen :) Saymaya başla bence,insan motive oluyor :)

      Sil
    2. Tabiki canımcık. Sen dersinde cevaplamam mı yahuu :))

      Sil
    3. Merakla bekliyorum o zaman canımm :)

      Sil
  3. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla,
    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...