7 Kasım 2014 Cuma

Tekrar Tekrar Okuduklarım #1


Bu ara hep serilere başlıyorum,hayırlısı olsun :))
Bir nevi favorilerim yazıları olacak anladığınız üzere.

Serenad'ı daha bugün bitirdim,2.kez.
İlk okuduğumda etkilendiğim gibi etkilenmedim,yalan yok.İlk okuduğumda tüylerim diken diken olmuştu resmen,çok etkilenmiştim.Tekrar okuduğumdan mıdır bilmem,yine etkilendim ama ilki kadar değil.
Serenad benim kitap tavsiyesi isteyenlere sürekli önerdiğim bir kitaptır.Şu ana kadar okuyanların hepsi sevdi.

Herkesin okuması gerek bence.Yahudilere yapılan zulümlerden tabii ki haberim vardı ama Struma'dan,Scurla'dan vs. haberim yoktu. 
Çok üzücü ve herkesin öğrenmesi gereken olaylar bunlar.Mutlaka okuyun..






4 yorum:

  1. Okumanın daha kısmet olmadığı kitaplardan biri Serenad. Ayrıca çok güzel düşünülmüş bir bölüm olmuş bu yaa. Bol bol yaz tatlım. :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim çok sağol ! İyi ki başlamışım bu seriye o zaman :) Serenad'ı en kısa zamanda oku,beğeneceğini umuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğeniyorum ben deeeee!

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...