28 Kasım 2014 Cuma

Daha - Hakan Günday


Oh,okudum da rahatladım!
Hakan Günday'ın kalemini çok merak ediyordum.Herkesin bahsettiği "tokat yemiş hissi"ni insana nasıl verdiğini çok merak ediyordum.
Daha, insan kaçakçılığı yapan bir baba oğulu anlatıyor.Daha doğrusu insan kaçakçılığı yapan bir baba ve yapmak zorunda olan oğlunu..

Hakan Günday'ın iç dünyasını merak ediyorum şimdi de :) Bu nasıl bir hayal gücü.Sanki yaşamışçasına,Gaza'ymışçasına..

Kitap benim için inişli çıkışlıydı.Harikaydı diyemem ama Hakan Günday'ın analizleri çok yerinde olduğu için resmen satırları yaşıyorsunuz..Kitabın yarısına kadar severek okudum,yarısından sonra durağanlaştı benim için.
Hakan Günday'ın başka kitaplarını da mutlaka okumak istiyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...