23 Mart 2015 Pazartesi

Bursa 13.Kitap Fuarı (2015) - Aldıklarım

Geleneksel haline gelen bir kitap fuarı yazımdan daha merhaba ! :)

Her sene 2 kere gitmek adetimdi,bu sefer sadece bir kere gidebildim,fuarın ikinci günü.Bir kez daha gitme niyetim vardı ama açıkçası yollarda sürünmek istemedim.Erken gidip erken döndüğüm için de çok fazla kalabalığa kalmadım,mutluyum :)

Bu sefer neredeyse hep klasik aldım diyebilirim ! Ablamla çoğunlukla çiklit kitaplar okuduğumuzu ve önemli romanları kaçırdığımızı düşündük, o yüzden tercihlerimiz bu yanda oldu.
Sadece klasik olmayan "İlk Son Öpücük" ve "Beni Bulun" var.İlk Son Öpücük ablamın arkadaşının tavsiyesiyle alındı.Beni Bulun'u da zaten çok merak ediyordum,5 TL'ye bulunca kaçırmadım.İlk Son Öpücük de 10 TL'ydi bir Martı klasiği olarak :)

"Sabahattin Ali"ler dikkatinizi çekti eminim.Ablamla Sabahattin Ali aşığıyız! O yüzden 4 tane kitabını kapıverdik :) YKY'ndan bir de Mine Söğüt ekledim,okumak-tanışmak istediğim yazarlar arasındaydı.

Kafka'nın meşhur Dönüşüm'ü.Artık okumak gerekti.

Ermiş ve Satranç zaten uygun fiyatlı kitaplardı,bir de indirimli ikisi 10 TL'ye gelince tadından yenmedi :)

"Eşekli Kütüphaneci" de beğenilen,benim de merak ettiğim kitaplar arasındaydı.

Ve Baba Evi-Avare Yıllar ! Benim için fuarın kitabı budur :) Hiç Orhan Kemal okumadım,üzülerek ve utançla söylüyorum. Fuarda kitaplara bakınırken bir beyefendi bize aklımızda bir şeyler olup olmadığını sordu,isterseniz tavsiye edebilirim dedi.Biz de onun tavsiyesini istedik,bu kitabı verdi.Seçimlerinize güveniyoruz,alalım dedik.İçine bir şey yazacağım şimdi dedi ve Orhan Kemal'in oğlundan .. diye başlayan güzel dileklerini sunan bir yazı yazdı.Ve ikimiz de donduk kaldık ablamla,çünkü karşımızdaki Orhan Kemal'in oğlu Işık Öğütçü imiş.Çok şaşırdık hem de çok sevindik.O kadar mutlu oldum ki anlatamam.
Kendisi bu kitabı okuyunca doyamayacağımızı,bütün Orhan Kemal kitaplarını okuyacağımızı hatta "Bizi nerden bulaştırdınız!" diyeceğimizi söyledi.Eminim öyle olacak :) Çok teşekkürler!

Son kitabım da fotoğrafa eklemeyi unuttuğum Yaban.

Eveet,bir fuar daha böyle geçti.İndirimler her zamanki gibiydi bence Can,DK,YKY.. gibi yayınevlerinde %25 %30 civarıydı.Martı'da 10 TL,5 TL'lik kitap bölümleri vardı vs. vs.

Ve Martı bir katalog verdi.Çok çokk güzel.Bir de kitap okuma lambası aldım.


O kadar güzel kitaplar aldım ki çok mutluyum! Bayadır kitap almıyordum,acısını çıkardım:)
Siz neler düşünüyorsunuz peki ? Okuduklarınız,okumak istedikleriniz var mı ? Ve Bursalılar,sizin fuar maceranız nasıl geçti ? :)


Not : Kitap fuarı diye aratırsanız,geçmiş yıllardaki yazılarımı da görebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni kitapların. İçlerinden hiçbirini okumadım. Bazen bende düşünüyorum klasiklere yeteri kadar önem vermediğimi o yüzden arada elimden geldiğince okumaya çalışıyorum. :)
    Hadiii sırayla okuda yorumla ona göre bende alayım tatlım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm.İki tanesi bitti bile,üşengeçliğim de biterse yorumlar gelecek :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...