4 Mart 2015 Çarşamba

Ocak - Şubat Okuduklarım '15


Fotoğrafta Kış Sarayı'nı unutmuşum,özür dilerimm!

Ocak ayında 1 kitap okumamdan mütevellit (tekrar okuduğum bir kitap da vardı ama tekrar okuduklarımı saymıyorum) Şubat ayında sayıyı biraz daha arttırsam da tablo pek iç acısı değil :) Neyse buna da şükür :) Zaten çok okuyamadığımın farkındayım ve bütün sene de böyle gidecek sanırım.
Ocak ayında okuduğum tek kitap :

Ruh ve Yürek : Maeve Binchy kitaplarını seviyorum.Sevimliler,insanda güzel duygular uyandırıyorlar.Ama hepsindeki ortak sorun (bende oluşan) kitabı okuma süremi uzatırsam karakterler birbirine girmeye başlıyor! Çünkü kitabın arasında da bir sürü karakter dahil oluyor olaylara.Bu kitapta da çok güzel ilerliyordum,ta ki kitap okuma sürem uzayınca karakterler birbirine girmeye başlayana kadar :'/

İstanbullular :  Daha önceden kitabı yarım bırakmıştım ama bu sefer ön yargılarımı bırakıp tekrar okudum.Çok sevdim mi hayır ama yine de neden yarım bıraktığımı farkedip,yazara içten içe olan kırgınlığımı atlattım bu kitapla :) Buket Uzuner severiiz!

Bir Psikiyatristin Gizli Defteri : Sıradışı vakalara her zaman ilgi duymuşumdur.Bu kitapla ilgili de çok güzel yorumlar okuduğum,bir ara da oldukça popüler olduğu için beklentimi yüksek tutarsam hep hayal kırıklığına uğruyorum! Tamam sıradışı şeyler de var ama kapaktan dolayı ben hep "daha fazla" daha sıradışı şeyler beklemiştim,olmadı.

Cesaret Veren Öyküler : Bu kitabı kuzenimden almıştım.İçerisinde güzel öyküler var,başucumda tutup yatmadan önce bir kaç tane okumayı seviyorum öykü kitaplarını.

Geniş Zamanlar : Bunun yazısını daha yazmadım,tamamen tembelliğimden dolayı.İlk defa Ayşe Kulin'in bir öykü kitabını okuyorum sanırım.Romanlarını daha çok seviyorum,kesin düşünce :)

Kış Sarayı : Bu da yine okuma süremi uzatıp kurban giden kitaplardan.Bir süre sonra canım çekerse tekrar okurum,gayet güzel bir kitaptı.Bunun da yazısı gelecek,söz!


Eveet,siz neler okudunuz bu iki ayda ? Yorumlarınızı bekliyorum,ben çok konuştum,sıra sizde!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...