11 Ekim 2012 Perşembe

Umut - Hayat Akan Bir Sudur

Farkettiyseniz uzun zamandır "Ne Okuyorum?" kısmında bu kitap var.
Umut çok güzel bir roman.Hatta ilk kitabı Veda^dan çok daha güzel.Tadı damağımda kaldı diyebilirim.
Saraylıhanım'ın deliliklerine güldüm,Atatürk'ün ölümünde hüzünlendim...
İlk sayfalardaki soy ağacı çok iyi olmuş,zaman zaman bakma gereği duydum :)
Hikayenin gerçek olması,onu daha etkin kılıyor,o yüzden ayrı bir zevkle okuyorum bu kitapları.
Ayşe Kulin,bunları yazsın işte,biz de okuyalım yahu :) Gizli Anların Yolcusu'ndaki hayal kırıklığım :)
Ve ayrıca Vikitap der ki : 24 gündür bu kitabı okuyorum !
Böyle güzel bir kitap,bu kadar uzun sürede okunmaz tabii.Ben bu kitabı komşumuzdan almıştım.Ve fotoğrafta görüleceği üzere yeni alınmış gibi,gıcır gıcırdı.Kitap ele alınıp okunmuştu,o yüzden hiç açılmamış gibiydi.Aynı şekilde iade etmek gerektiğinden kitabı yalnızca evde okuyabildim ve hafta içi pek fırsatım olmadı.Geçtiğimiz hafta sonuna kadar anca 100 sayfa okuyabilmiştim ! Ama o hafta büyük bir kısmını okudum ve az az okuyarak bu tarihte kitabı bitirmiş bulunuyorum :)
3.kitabı sabırsızlıkla okumayı bekliyorum :)

Uzun zamandır duygusal kitaplar okuyan bünyemi bir Tess kitabıyla canlandırayım.Özlemişim ! Sıradaki kitap - SİLİNİŞ !

VEDA - İLK KİTAP - YORUMUM

4 yorum:

  1. veda-umut-hayat-hüzün... birbirini izleyen bu seri en sevdiğim ayşe kulin serisidir :) madem umutu da bitirdin hemen hayat ve hüzünü de oku derim sıcağı sıcağına :) bu arada silinişi aldım ben de bugün okunacaklar listeme ekledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenimle bir an önce okumayı planlıyoruz :) Siliniş'te 100'lere geldim,en başlardan daha çok güzel :) Tess ablamız ya :))

      Sil
  2. umut'u çok severek okumuştum.ayşe kulin her kitabıyla farklı bir tat bırakıyor :)
    silinişe ben de başlamayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulin'in kalemini çok sevdim gerçekten :)
      Siliniş en başından beri çok güzel bir kitap :) Yine Tess,yine mükemmellik :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...