2 Ekim 2012 Salı

Sonsuza Kadar

 Bu kitabı Serrose'a güvenerek almıştım,iyi ki de almışım.Onun zevkleriyle benim zevklerim çok uyumlu :)
Kitap güzel bir düşünce kitabı.Çok severek okudum.
 D&R'dan yeni aldığım mıknatıslı ayracım.Kitap kurtlu seçtim :)
Farklı bir postitleme yöntemi seçtim.Kitap bitince sonuç budur :)

Altı Çizilen Cümleler:

-Herkes kendi içindeki çürümüşlüğe göre akıl yürütür.  sf:52

-Her trajedinin üzerine sağanak gibi bir "eğer" yağmuru yağar ve bu "eğer"ler trajediyi yaşayan kişinin ömür boyu sırtında taşıyacağı taş yüklü bir çantaya dönüşür.Bizi kurtarmak için atılmış bir ipmiş misali "eğer"lere tutunarak tırmanınca,insan her "eğer"den sonra daima bir başkasının,sonra bir başkasının daha geldiğini fark eder ve nihayetinde perişan biçimde düşmeden önce teslim olmak zorunda kalır.Geçerli olan,bütün ötekileri içinde barındıran biricik "eğer" tek bir tanedir. sf:58

-Işığın daimi olarak parıldadığı dünyada gece yoktur ama o dünyaya götüren yol da yoğun bir karanlıkla,yapışkan bir petrol seliyle örtülüdür.
Petrol yeryüzünün iliklerinden gelir.
Yüreğimizdeki karanlık nereden gelir?
O da mı kızgın karından çıkar?
Ya zihnimizdeki?
Peki o halde neden doğduğumuzda elimize bir fener verilmez?  sf:67

-Ya hep iyiyimdir ve iyiyi yaşarım ya da hiçbir zaman iyi değilimdir.Ya her şey sevgidir ya hiçbir şey sevgi değildir. sf:74

-sana göre kitaplar seni mutlu edecek olanı bulana kadar önce birini,sonra ötekini,hatta bir başkasını tadıp yarıda bırakabileceğin minik çikolatalar gibiydi. sf:82



Arka arkaya sayfalarda.Biraz uzun olduğu için fotoğrafla ekledim :)


Bu günlerde kendimi pek iyi hissetmiyorum.Dualarınızı ve iyi niyet enerjilerinizi bekliyorum.(Sergül dermiş gibi oldu :) Burdan da ona sevgiler,yeni evinde güle güle oturmasını diliyorum :)
O yüzden blogu çok ihmal ediyorum.Artık bir süre mazur görün :)

Not:Kitabın kapağı fotoğrafta göründüğünden çok daha güzel !

8 yorum:

  1. ben de çok severek okumuştum canım, susannacığım candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk okuduğum kitabıydı,çok sevdim.Bu sene bir çok "ilk"i sığdırıyorum :)

      Sil
  2. Altını çizdiğin kelimeleri ben de çizmiştim biliyor musun, hem de tümünü, okuyunca hepsini hatırladım. Kitapta öyle güzel sözler vardı ki, hepsi tekrar tekrar okuyacağım türden..
    Sana sevgiler yolluyorumm, eğer iyi bir enerjim avrsa, yolluyorum sana buradan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tekrar okunası :) Teşekkür ederim canımm.

      Sil
  3. Merhaba.
    Geçtiğimiz hafta bende okuyup bitirdim kitabı ve sizin gibi altını çizdiğim çok cümle oldu. Bir çok ruhuma dokunan cümle oldu.
    İyi okumalar. :)

    YanıtlaSil
  4. begenmene cok sevindim :) bir anlamda sorumlu hissediyorum kendimi kitap tavsiye ettigimde :)
    zevklerimizin tutmasina da sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna bir çok kez şahit oldum :) (zevkler konusunda) Ben de çok teşekkür ederim canım,senin sayende sepete attım bu kitabı :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...