29 Ağustos 2012 Çarşamba

Veda - Ayşe Kulin

 Veda kuzenim sayesinde elime geçen bir kitap.Veda'yı okuyormuş,bitmesine az kalmış,istersen bitirince sana veririm dedi.Benim de okumak istediğim bir seri olduğu için "tabii isterim." diye atladım hemen :))
Veda çok güzel,akıcı bir kitaptı.Okullarda öğretilen kuru bilgilerin aksine,savaşın,zor günlerin insanlar,aileler üzerinde açtığı yaraları öğreniyorsunuz.Kemal'in Sarıkamışla ilgili anlattıklarını okurken,içim burkuldu..
Zaten 2 günde,hemencecik bitti.Kitapların devamını merakla bekliyorum.
Ayşe Kulin bu kitapla kendini affettirdi denebilir :) Gizli Anların Yolcusu'nda yaşadığım hayal kırıklığını bilmiyorsanız tıklayın,öğrenin :)
 Kedili ayracımı da kuzenim hediye etti.Veda'da bu ayracı kullanıyormuş,ben beğenince aynısından bana da hediye etti :)
Bu da bugün Twitter'da paylaştığım keyif anım.Denizin Yıldızı'nı bayağı kıskandırdım :P
Ben de kitap kulemi fotoğrafladım ve ne kadar çok kitap olduğunu görünce bayağı üzüldüm. Tess Gerritsen,ardından Veda gibi sebeplerle kendi kitaplığıma geçemedim.Tess Gerritsen kitapları konusunda kaynağım olan arkadaşım Gaye'ye çok teşekkür ediyorum.
Ablası büyük bir Tess hayranı ve evlerinde neredeyse bütün kitapları var :) O konuda bayağı şanslıyım.Ama kendi kütüphaneme de Tess'in kitaplarını mutlaka kazandırmak istiyorum..
Bayağı konuştum :) Yakında kitap kulemi de ekleyeceğim.Twitter^dan da takipte olun ki,oraya daha önce ekleyebilirim haha :)
Herkese bol kitaplı günler diliyorum :)

Altı Çizilen Cümleler:

- İnsan başına gelmeden bilemiyor ama her musibet,dayanma gücüyle birlikte geliyor. sf:190

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...