11 Mart 2013 Pazartesi

Aşk Mutfağından Yalnızlık Tarifleri

Biliyorsunuz ki kitabımı geçen gün kitap fuarında imzalatmıştımm :) O yüzden imzalı kitaplara öncelik vermek istedim.Aldım içeceğimi ve başladım okumaya.Dili o kadar güzel ki,su gibi akıp gidiyor kitap ve bir çırpıda okuyorsunuz.Kısacası çok beğendim :)

Altı Çizilen Cümleler:

Uykunun büyülü zarından sıyrılıp,günün iç sıkıcı gerçeğini giyebilmek için,yaşamının sıradan bir nesnesine dokunman gerekiyor. sf:43
"Bana gördüklerinizi getirmeyin.Bana gördüklerinizin ardındakini getirin.Eğer bir şeyin arkasını görmek için çaba harcamazsanız,o size istediği kadarını gösterir.Çünkü unutmayın,her şey aslında göründüğünden farklıdır." sf:117


2 yorum:

  1. Merhaba ben vikitaptan cananb.Kitap önerilerini almak ve bloğunu ziyaret etmek istedim.
    Benim kide http://bircimdiksevgi.blogspot.com/
    Görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,çok memnun oldum Canan Hanım,ziyaret etmek isterim :))

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...