9 Mart 2013 Cumartesi

Benim Gözümden Bursa 11.Kitap Fuarı ve Aldıklarım

Yetkililer düşünmüşş,taşınmış . "Biz bu fuarı nereye koysak da insanlar gelirken çok zorluk çekse,97lerde sürünse.." diye.Nihayet Buttim'i bulmuşlar hedefi tam on ikiden vurarak.
Otobüsünden,kalabalıklığından çok şikayet etsem de,harika bir fuar günü oldu benim için!
Ne kadar heyecanlı olduğumu sizler de dünkü yazımdan biliyorsunuz zaten.
Kütüphaneme de bugün 2 imzalı kitap ve belleğime Ayşe Kulin'li,Yekta Kopan'lı imza günleri kattım :))
En baştan başlamak gerekirse..Geldiğimde çook yorgundum,ancak hemen fotoğrafları çekip bloga yazı yazmak istedim sıcak sıcak :)
Ben daha çok kampanyaları takip ettim.Kitapları öbür türlü de alabileceğimi düşündüm,o yüzden en iyisi kampanyalardan yararlanmaktı! Aldıklarıma gelelim ve önce imzalılardan başlayalımm.
Ayşe Kulin önümdeki kız için imzalıyor..
Benim imzalattığım kitap ise Hayat.Ayşe Kulin bunun bir seri olduğunu öbürlerini de okumam gerektiğini vs. söyledi ben ise bildiğimi ve okuduğumu söyleyince gülümsedi :) Herkese teker teker,uzun uzun notlar yazması çok güzeldi.Ayrıca Ayşe Kulin yarım saat gecikti :)
Yekta Kopan'ın bir yalnız fotoğrafını yakalayamamışım :)
Yekta Kopan okumak hep istiyordum ancak kısmet olmuyordu,bugüneymiş :) Ayrıca Yekta Bey herkesle sohbet ediyordu ve çok güler yüzlüydü,bu da çok hoşuma gitti :)

Eveet,imzalılar bu kadar.Gelelim öbür aldıklarımaa :
 Martı Yayınları'ndan haarika fiyata bu kitapları aldım.Tanesi 5 TL! O yüzden hemen okumadıklarımdan kaptım.

Poşetleri ise böyleydi..
April Yayınları'nda ise 3 kitap 10 TL kampanyası vardı.Ben de aşağıdaki kitapları aldım : 

Hepsinin kapakları çok güzell :) Özellikle Konuşmayan Tavus Kuşu Camio'nun :)
Klasiklerde neden hiç indirim yok anlamıyorum.Antik Batı Klasikleri'nden Hacı Murat ve Sefiller'i aldım.



Eveet aldıklarım bu kadaar.Bir de ayraçlarıma bakalımm:





Hepsi çook güzel değil mii :)

Bir de Atatürk kartpostalı dağıtıyorlardı.
Ve " Bursa'nın Kadın Yüzü" Sergisi vardı. 





Bursa'da doğmuş ya da hayatlarının bir kısmı Bursa'da geçmiş kadınların yaşam öyküleri..Çok güzeldi.


Bugünün ganimetleri toplu şekilde :)


Size fuar fotoğraflarıyla veda etmek istiyorum.Geleli zaten 3 saat civarı oluyor.Yorgunluktan hala ölüyorum.Ama harika bir gün geçirdim kesinlikle ! 
Sizin de okuduğunuz kitaplar var mı bunlardan,yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim :)
Sevgileer..


Not : Fotoğrafların hepsi bana aittir.


4 yorum:

  1. Ne güzel kitaplar:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Fuar gerçekten çok ters bir tarafta, ama öyle bir heyecan ve sevinç oluyor ki insanda o uzaklık zorluğu kayboluyor ortadan:)
    Ulaşımı zor olsa da, bizim şehrimizin Fuarı başka güzeldir dimi:)
    Sen Fuarın açılışını yapmışsın bende kapanışını yapacağım, son gün gideceğim :)
    Kitapların da çok güzel, keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle öyle,giderken heyecandan duramıyorum :)
    Teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...