4 Nisan 2013 Perşembe

Kozmetik Dosyası #7

Ben çok makyaj vs yapan bir insan değilimdir.O yüzden biraz aksıyor bu seri.Kaldığımız yerden devam :)

Elidor Şampuanlar:
Jamal Hammadi ile birlikte geliştirilen iki seri.Soldaki(morlular) ışıldayan parlaklık adında,sağdakiler(pembeler) ise güçlük ve parlak adında.Güçlü ve parlak serisi bitti,ışıldayan parlaklık ise bitmek üzere.Bence vaat ettiklerini vermiyorlar zaten.Ayrıca saç kremleri ayrı olması da pek iyi değil bence.Çünkü saç kremleri saçı yağlandırmayı hızlandırıyor ve bu yüzden pek saç kremi kullanma taraftarı değilim.Hangisi diye sorarsanız sağdaki GÜÇLÜ VE PARLAK serisi derim.Çünkü kokusu ve saçta bıraktığı etki IŞILDAYAN PARLAKLIK serisinden daha iyi bana göre.
Perceive Bayan Parfüm :   Kokusunu tarif etmek biraz zor ama hoş kokusu var.Ve kalıcılığının da güzel olduğunu söyleyebilirim.Öyle buram buram kokmuyor ama hemen de uçup gitmiyor.Ağır bir parfüm de değil.

Perceive Body Mist:  Aynı zamanda vücut spreyi de bitti.Onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum,o yüzden internetten.

 Görüntü yansıttığı için iki dakikada üstünü karalayıverdim :P
Anew Dudak Dolgunlaştırıcı:  Adı öyle geçiyor ancak ben bunu daha çok bir şey sürmek istemediğimde en azından bir ışıltı versin diye kullanıyorum.Tam dudak renginde ve pek belli olmuyor.
Ya da nemlendiricimin daha güzel gözükmesini istediğim zaman bu rujun üstüne nemlendiricimi sürüyorum.
Şu sıralar kullandığım nemlendiricim Nivea Fruity Shine Cherry  Aslında kokusu ve rengi güzel ama çok fazla parlak duruyor ve hemen uçup gidiyor,çünkü sürümü kolay ve çok kaygan.
Nivea'ya nazaran eski nemlendiricim Gabrini'den daha çok memnundum.Çünkü kalıcılığı daha fazlaydı.
Arada Dalan'ın da lafını geçirmeden olmaz.Hep bahsederim,çok memnunum diye.Hep biter,yenisini alırım.

 Avon Bubble Bath -White Lily    Kokusu güzel :)
Bitenlerde.
Yapısı da böyle..
Burberry Tender Touch Women Parfüm:  Kokusunu tarif etmek zor ama güzel bir kokusu var bu parfümün de.Ağır değil ve kalıcılığı da güzel.Bitenlerde bu da.

Eveet,üründen ürüne atlayarak,bir sürü ürün tanıtarak bir kozmetik dosyası  yazısının daha sonuna geldiik :) Kullandıklarınız var mı?

2 yorum:

  1. merhabalar:)elidorun o isildayan parlaklik serisi ne öyle yaa,ablamda vardi,iki sefer kullandim isildayan saçlarim isiltisini kaybetti:(çok gereksiz bir ürün.perceive hep merak ettigim parfum.bir de o avonun banyo köpügü galiba.dus jeli yazmissiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elidor'un o ürünü benim de çok sevdiğim bir ürün değildi.Aa evet siz deyince farkettim teşekkürler :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...