24 Nisan 2013 Çarşamba

Hasta Haftasonu

Geçtiğimiz cumartesi günü hastaydım ve haliyle bütün gün evde yattım.Pazar ise enerjimi toplayıp gezmeye vakit ayırdım:)
Bu fotoğraflar cumartesiden.Yataktan çıkmadım desem yeridir.
 Tabii ki de kitap okudum.Tolstoy'un Gençlik Yılları'nı okuyorum uzun bir zamandır ama sadece evde ve sindire sindire.Klasiklerin tadının çok başka olduğunu anlıyorum böylece.
O gün yeni sürdüğüm ojelerim de gözüme takıldı okurken hep ve mutlu oldum :)


 Hastalık sebebiyle bütün gün hiçbir şey yiyemedim ve çareyi kendimi böyle oyalayabilecek meyveli yoğurtlarda buldum.
Pretty Little Liars'da da sezonu yakalamaya çalışıyorum,o yüzden 1 bölüm de PLL izledim.Çok seviyorum bu diziyi.

Haftasonu geldi diye seviniyoruz hep,ancak geçtiğimiz haftasonu hep hastalıkla geçti ama ben böyle değerlendirdim o günümü.Fena da olmadı sanki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...