22 Mayıs 2014 Perşembe

Umutlar Yeşerecek - Danielle Steel

Yaşadığımız olaylardan dolayı hiçbir şey canım yapmak istemedi.Şimdi bile yazı yazmak için zorluyorum kendimi.

Bu kitabı okurken kendimi bir Türk filmi izlermiş gibi hissettim.Tabii ki spoiler vermeden,biraz konudan bahsedeyim.
Birbirini çok seven iki gencimiz vardır ama hayat onlardan yana değildir :p
Klasik bir hikaye,ama sıkılmadan okudum.Tercih size kalmış..

Bir de belki bilen vardır diye,bu kitabın orjinal adı nedir,yayınevinin kendi uydurduğu bir ad mı yoksa direkt çevrilmiş hali mi?



4 yorum:

  1. iç kapakta orijinal adı yazmıyor muydu?
    ilginç.
    daniel steel hiç okumadım ama bir arkadaşım çoooooooook seviyor, muhakkak okutacakmış bana da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahaftan almıştım bunu,biraz eski bir kitap,yazmıyor :(
      Türk filmi tadında kitapları denk gelirsem tekrar okuyabilirim :))

      Sil
  2. Orijinal adi "The Promise".

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...