29 Mayıs 2014 Perşembe

Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli

O kadar ürün yazdım arka arkaya,bu sefer de favorim olan bir ürüne yer veriyorum!

Fotoğrafta eklediğim gibi kocaman kocaman kalpler oluşuyor gözümde bu ürünü görünce :) Neden bu kadar seviyorum peki ?

-Bu ürünle yüzümü yıkadığımda cildimin nefes aldığını hissediyorum,hafiflik hissi veriyor.

-Yüzümü kesinlikle germiyor.

-Sivilcelenme gibi bir problemle karşılaşmadım.

-İçinde salatalık özü ve hydra IQ bulunuyor,cilt için faydalı.

Neleri sevmedim?

-Maalesef içinde paraben bulunuyor.O sebepten ve dermokozmetik ürünlere geçiş yaptığım için bu ürünü kullanmayı bıraktım :(

Kusura bakmayın banyoda durduğu için kağıdı ıslanmış ve böyle gözüküyor :/

-Şişesiyle ilgili çok problem yaşamadım ama bayağı azaldı,azaldıkça ürün çıkması zorlaşabilir diye düşünüyorum.

Ürünün vaatleri:

Vaatlerini kesinlikle yerine getiriyor.

Bir de içinde paraben olmasaydı :(

Erkekler de rahatlıkla kullanabilir.

Sevdiğim bir şey olunca nasıl çenem düşüyor değil mi ? :) 
Bu ürünü kullandınız mı,bu kategorideki favorileriniz neler merak ediyoruum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...