27 Aralık 2013 Cuma

Bu Aralar Ben

Christina Perri - Human 

Geçen hafta içimde nedenini bilmediğim bir sıkıntı vardı.Bu sıkıntı ve gece bir yarısı korkarak uyanmalarım sonucu ağzımda aft(yara) çıktı.Sürekli karşılaştığım bir sorun.1 haftadır çekiyorum.İçimdeki sıkıntı büyüdükçe aftım da büyüdü.Dayanılmaz bir hal almıştı.Teyzemin tavsiyesiyle bal ve karbonatı karıştırarak sürdüm.Ağrısını azaltsa da bir süre sonra etkisi azalıyordu.
Bugün de annem benim için ilaç aldı.Dencol Jel olarak geçiyor adı.Prospektüsünü okuduğumda biraz korktum açıkçası,yan etkilerinde o kadar kötü şeyler yazıyordu ki.
Az önce sürdüm ve ağrıdan eser kalmadı diyebilirim.Bir süre sonra geçse bile,ağrısı kalmamasından daha güzel bir şey yok!

Ertesi gün../Bugün

Yara hala geçmedi ama sıfır ağrı rahatlıkla diyebilirim.Uzun zamandır sol tarafımla yemek yiyemiyordum,bugün onu da yaptım.
Kahramanımı buldum kesinliklee :)
Ağrılar da bittiği için çok mutluyum.

Not : Kullanmadan önce doktora veya eczaneye başvurun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...