21 Aralık 2013 Cumartesi

Yılbaşı Hediyesi Önerilerim

Bugün gidip hediye işinin bir kısmını hallettim.Hediye seçmesi de alması da çok zevkli.Kendi aldıklarım ve onun dışında bir kaç hediye önerim daha olacak.

Bugün gidip bunları aldım.



1)Tabii ki KİTAP 

Hediye alacağınız kişi kitap okumayı,kitapları seviyorsa bundan ala hediye mi olur?!

2)Watsons Hediye Seçenekleri

Watsons'da böyle kutulanmış,harika hediyeler var.Bir de kedili şişede duş jeli vardı,onunla bunu arasında kalıp,bunun içeriği daha zengin diye bunu aldım.
Şeker mi şeker,değişik değişik hediye seçenekleri mevcut.


3)Kendin Yap

Böyle hediye kutularının içini çikolatalarla,şekerlerle doldurabilirsiniz.Çok şirin bir hediye olur.Aynı şekilde 
böyle Noel baba çoraplarının içine de koyabilirsiniz.

4)Kar küresi

Klasik ama çok anlamlı bir hediyedir bence.Biz pek severiz:)

5)Kırtasiye

Kırtasiye sever birisi ise hediye alacağınız,defterler kalemler ile dolu bir paket verebilirsiniz.Veya 2014 ajandası.

6)İhtiyaç

Hediye alacağınız kişi yakınınızsa,ihtiyacı olan şeyleri genellikle bilirsiniz.Bir çanta,cüzdan,kıyafet gibi hediyeler olabilir.

Evet,benim önerilerim bunlardı.O zaman hadi hediye seçmeye! :)







4 yorum:

  1. kitap ve defter alıyorum ben de hediye olarak. sonra da bana aa o kitap bende var diyenler oluyor :((
    çok üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  2. İşte o çok kötü bir durum.O yüzden değiştirme fişi filan almak gerekli :(

    YanıtlaSil
  3. değişim kartsız hediye almayalım :D

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...