31 Aralık 2013 Salı

Kayıp Aranıyor - Sait Faik Abasıyanık

2013'ün son kitabı.Güzel bir bitiş olsun istedim,ustalarımızdan gelsin istedim.
Gayet güzel bir kitaptı,ancak Sait Faik'i ilk defa okuduğum için alışması zordu.
Yine de Nevin'i,bir kadının yaşadığı zorlukları,iç dünyasını okumak isterseniz,tavsiye edebilirim :)
Altı Çizilenler: 

- Yatar yatmaz uyur musun,Cemal?
-Sen uyuyamaz mısın?
-Ben mi ? Uyuyamadığım çok olur. sf:4

Camların dışında kocaman,herkesin uyuduğu bir gece,sokağın ışıklarını hiçe sayarak mağrur duraklıyordu.
Ah bir sabah olsaydı! Sabah ne zaman olacaktı,ne zaman ? sf:46

Ama sen üstadım beni pek sarmıyorsun,kusuruma bamya! (  :) Sait Faik dili) sf:84


Kitabı bulabileceğiniz link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...