28 Aralık 2013 Cumartesi

Kitap Sihirbazı Alışverişim

Instagramdan paylaşmıştım bugün,gün bitmeden de yazısını yazayım dedim.
Instagram hesabım : cyrstalll

İnternetten ilk kitap sipariş hakkımı Kitap Sihirbazı'ndan yana kullandım.
Kargo parası ödemeyi sevmediğim için daha önce hiç vermemiştim,yine ödemedim ya neyse :)
3-4 gün içinde de elime ulaştı,hız açısından çok iyi diyebilirim.



Seçtiğim kitaplarım ise:

Öncelikle puanlarım vardı,Masumiyetin İçin Savaş & Görünmez Kentler'i puanlarımla aldım.
Tess deyince akan sular durur zaten.Görünmez Kentler ile ilgili de harika yorumlar duyunca attım ikisini sepete.
Kargo ödemeyi sevmediğimi söylemiştim :) Kargo ödememek için Seçilmiş Kişi'yi sepete attım bu sefer.Seçilmiş Kişi zaten listemde olan bir kitaptı,böylece kavuşmuş oldum.
Sait Faik ise,arkadaşlarımla birlikte okuyacağımız bir kitap.Ustalarımızı da okumak gerekli :)

Fiyatları o kadar uyguna geldi ki,hem çok istediğim kitaplardı,hem de bu kadar uyguna alınca çok sevindim.
Kendime yılbaşı hediyelerim oldu.

Ufak bir problemim var.
Kitaplar kolinin içinde poşetlenmemişti,bu yüzden de kenarları biraz kırışmış kitaplarımın.

Onun dışında gayet memnun kaldığım bir alışveriş oldu.
Keyifle okumaya başlayabilirim,kuzularımı koklamayı bırakamadım da daha :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...