8 Mart 2014 Cumartesi

TİYATRO | Buzlar Çözülmeden ve Bir Rica


Keyifli keyifli tiyatro izlemeye gittik bugün.Nitekim izlemek ne mümkün! Önümüzdeki sırada 3 yaşlarında  bir kız çocuğu vardı ve susmak bilmedi.Herkes rahatsız oldu,bir süre sonra da görevli uyardı ve dışarı çıkardı anne ve çocuğunu.2.perdede aynı çocuğu tekrar içeri sokmuşlardı.Bu sefer yaşlı bir adam "Tiyatro izlemenin de bir adabı var!" diye uyardı bu kadınları ve görevli tekrar 2 kere uyarınca anca çıkardılar çocuğu.
Küçücük çocukları bu tarz yetişkin oyunlarına götürmeyin! Çocuklar bir şey anlamadıkları gibi hem sıkılıyorlar,bu sefer de konuşmaya başlayıp çevredekileri rahatsız ediyorlar.
Böyle böyle derken oyunun yarısından fazlası zehir gibi geçti benim için.
Neyse bu kadar şikayet yeter.Ama ciddi anlamda sinirlendim yani.

Oyuna gelecek olursak;
İsmini duyunca ilk,nerden tanıdık geliyor diye düşündüm.Ayşe Kulin'in Köprü isimli kitabındaki kaymakamın lakabı "Buzlar Çözülmeden" idi :) Nerden nereye!

Oyun 2 perdeden oluşuyor ve 2 saat civarı tuttu.
Kar yüzünden yolları kapanan bir kasaba var ve bu kasabaya yeni bir kaymakam geliyor.Yasa filan dinlemeden bir takım düzenlemeler yapıyor.
Ve sonunda ne oluyor acaba ? :)
Ben epey şaşırdım sonunda.2.perde daha zevkliydi bana göre.Büyük bir kısmını çocuksuz izlemem bunda etken olabilir :)
Oyunculuk da çok güzeldi.Gidin gidin izleyin :)
En sevdiğim repliklerden biri:
"Bu ülkeyi bu zamana kadar akıllılar yönetti de ne oldu ? Bırakın biraz da deliler yönetsin!" :)

Bir de yakında "1.Uluslarası Balkan Ülkeleri Tiyatro Festivali" var.O oyunları da izlemek istiyorum,kısmet :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...