19 Mart 2014 Çarşamba

Dermokil Sivilce,Siyah Nokta Maskesi


Eczacıya sivilceler için bir ürün sorduğumda bunu göstermişti."Ne kadar etkili?" diye sorunca da "Bayağı etkilidir" demişti.Ne yazık ki bir faydasını göremedim.
Siyah nokta açısından da aynı şekilde.

Ürün 15 ml. Bir seferde bitirmeniz zaten mümkün değil.Ben eczacının da söylediği gibi kullandıktan sonra buzdolabına koydum ürünü.Dışarda bekletirseniz topaklanıyor bir kısmı.(bir süre dışarıda beklettim,tecrübeyle sabittir :) Bu ürün bayağı gitti bana.6 seferden daha fazla kullandım :)

Ürünün vaatleri :

Cildi temizlemek,nem ihtiyacını karşılamak
Doğal ve sağlıklı bir görünüm elde etmek
Ölü hücrelerden arındırmak
Sivilce ve siyah noktaları yok etmek

Dediğim gibi siyah nokta ve sivilcelerde bir değişiklik gözlemlemedim.Doğal ve sağlıklı görünüme gelecek olursak,maskeyi yıkadıktan sonra bir matlık gözüküyor ve daha güzel hissediyorsunuz cildinizi.Ama çok kısa bir süre :)

Ürünün yapısı çok hafif.Evde yaptığımız kil maskelerinden bayağı ince.
Kokusu ise hafif ve rahatsız edici değil.Benim hoşuma bile gidiyordu :)

Eczaneden 4,5 - 5 TL gibi bir fiyata almıştım.

Ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadar.Maske uygulamayı seviyorum ancak etkilerinden memnun kalmadığım için bir daha alacağımı sanmıyorum :)
Sevgiler!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...