28 Mart 2014 Cuma

Magnum 25.Yıla Özel - Chili & Ganache

İstediğim dondurma çeşidi kalmayınca "hadi bunu deneyeyim" diyerek aldım. Hakkında hiçbir fikrim yoktu açıkçası,iyi ki yokmuş,çünkü internetteki yorumları okusam kesin almazdım :)
Tek midemi bulandıran dondurma diyen mi ararsın yarısını attım diyeni mi ararsın.
Bu yorumları okuyanlar ve vazgeçenler varsa bir de benden dinlesinler istedim:)
Paketi açınca gri renkte bir dondurma karşılıyor bizi.Normal çikolatanın griye boyanmışı :p
Tadı ise sade Magnum gibi.İşin sırrı çikolatasında herhalde,ama orda da garip bir tat hissetmedim ben normal çikolata gibiydi.
Orta kısımlarında çikolatalı bir kısım var,hoşuma gitti gayet.
Chili&Ganache isimli acılı tadı hiç hissetmedim ben.Acaba benimkinde mi bir problem vardı :p

Görürseniz bir şans verin derim :))


15 yorum:

  1. Acıktım zaten ya :D Canımda dondurma istiyordu :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğendim. Tadı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda benimle aynı fikire sahip birisini bulabildiim :))

      Sil
  3. Double çikolata olan var ben onu hiç tavsiye etmiyorum. O kadar yoğundu ki midem bulanmıştı. Bunu hiç denemedim ama denicem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunun yerine onu alıcaktım,kalmadığı için bunu seçtim.İyi ki de kalmamış o zaman :))

      Sil
  4. Gayet tadi hoş favorim oldu hatta

    YanıtlaSil
  5. Acımsı tadı alanlardanım ben, çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok alamadım ama tadı yine de hoşuma gitti :)

      Sil
  6. Her zaman farklı karışımlar hoşuma gitmiştir. Magnum Ganache&Chili yi de beğendim.

    YanıtlaSil
  7. dondurma bozuldu sandım vallahi çöpe atıcaktım dondurma delisiyimdir özel yapılmışolabilir dedim şimdi dondurma elimde sırf yorunlarabakmak için nete girdim yani:)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...