9 Mart 2014 Pazar

ALIŞVERİŞ | Watsons İndiriminden Aldıklarım



Kadınlar Günü indiriminden tabii ki ben de faydalandım :)) Oldukça uygun fiyata geldi aldıklarım.Bakalım neler almışım :

Öncelikle tek Watsons'tan almadığım ürün:
2.sıradaki Gliss Total Repair Sıvı Saç Kremi. Kağan Parfümeri'de de indirim vardı oradan 7,5 TL'ye aldım.

1.sıradaki Gliss Marrakesh Oil&Coconut Sıvı Saç Kremi. 20 TL üzeri alışverişe 5 TL'ye geldi.Haberim yoktu bundan,ilkini başka bir gün almıştım.Yeniymiş bu.

Nivea Pure Effect Stay Clear Arındırıcı Tonik . Oradaki görevlinin tavsiyesiyle aldım.Normal fiyatı 17,90 mış indirimle 8.95'e gelmiş.Fişe bakıp yazınca :))

Nivea Canlandırıcı Günlük Bakım Kremi Görevlinin tavsiyesiyle alındı,ablam için.Ciltteki nem dengesini sağladığını söyledi. Normal fiyatı 24 TL,indirimle 12 TL'ye geldi.

Neutrogena Yağsız Nemlendirici İnternette okuduğum yorumlara dayanarak aldım.Sivilce izlerinde etkili olduğu yazıyordu.Normalde 14,50 indirimle 7,25 TL.

Loreal Lumi Magique Fondöten  : Görevliye ton rengi danışınca böyle olur! Orada deneyince uygun gibiydi ama bir ton koyu geldi fondöten :( Açık fondötenlerle karıştırıp ya da yazın bronzlaşınca kullanmayı filan planlıyoruz.Normalde 34 indirimle 17 TL.

Maybelline The Falsies Black Drama Bunu daha önce denememiştim sanırım,çok uyguna geldiği için aldık.Normalde 18 indirimle 9 TL.

Bir de buraya koymayı unuttuğum Nivea'nın ikili maskelerinden aldım.Normalde 6,75 indirimle 3,38 e gelmiş :p

Bu da böyle bir alışverişti :) Siz neler aldınız ya da bunlardan kullandıklarınız var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...