31 Ocak 2015 Cumartesi

Tekrar Tekrar Okuduklarım #2 : İki Yeşil Susamuru


Okuduğum kitapları hatırlayamıyorum! Bu benim için bazen avantaj bazen dezavantaj. Avantajı ise böyle sevdiğim kitapları tekrar tekrar okuyabilmem :)
Instagram'da bu ara bolca görür olmuştum bu kitabı.3 yıl önce okumuştum,hatırlayamıyorum dolayısıyla :)
Kitabın bitişini bile hatırlayamadım,sonunda yine şok oldum kafam karıştı :) Bu karakterlerle tanışmak isterdim oysaki.
Buket Uzuner'in kalemini çok seviyorum.İstanbullular kitabını yarım bırakmıştım hatırlarsanız,ona bir şans daha vermek istiyorum,belki bu sefer tamamını okurum.
Okumanız gereken bir kitap,tavsiye ediyorum!

Not : Blogda bu kitapla ilgili yorumuma baktım da,o zaman da Selen'i çok sevmişim:)

Blogdaki Buket Uzuner kitapları :


4 yorum:

  1. biliyor musun iki yeşil su samurunu ben de iki kez okudum. ilki lisedeyken, biri de 1.5-2 yıl önce :) İkisinde de çok beğenmiştim. kadın güzel yazıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara yine okurum gibi geliyor bana :) Gerçekten de kalemi bir harika!

      Sil
  2. Aahahaha aynen ben de hatırlayamıyorum! Buket Uzuner'in okuduğum bi kitabını yazınca bunu öneren çok kişi oldu, aldım okumaya bi başladım "alla allaaa bu tandıık geliyo" diye diye. Neyseki 15-20 dk ya anladım daha önce okuduğumu. Güzel kitap^^ Uzun beyaz bulut u da tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha seninki daha da fenaymışş :)) Onu da okudum canım çok güzeldi :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...