29 Ocak 2015 Perşembe

FİLM | Enough Said (2013)



Yine afişiyle sürekli gözüme çarpan bir filmdi.Ama izlemek bir türlü nasip olmamıştı.
Geçenlerde aklıma düştü yine,dedim izleyeyim artık. (devrik cümle kraliçesi :P )
Bu ara hep sakin filmleri kendime mi çekiyorum nedir.At Middleton gibi bu da bir "orta yaş filmi" olarak adlandırılıyor :) Yaşlandım mı acabaa :)

Büyük bir beklentiyle izlememiştim filmi.Sakin sakin izlerim diye düşünmüştüm.Öyle de oldu.
Büyük beklentilere girmeden izlerseniz keyif alacağınız bir film olabilir.

Not : Afişte kadın çok genç gözükmüyor mu ? Filmi açınca şok geçirdim :)))
Not 2 : Bu film James Gandolfini'nin vefat etmeden önce rol aldığı son filmiymiş.Daha önce kendisinin hiçbir filmini izlemedim ama film boyunca aklıma geldikçe hüzünlendim.

IMDB puanı : 7,1

Film Özeti

Amerikan bağımsız sinemasının tanınmış yönetmenlerinden Nicole Holofcener'in yönetmenliğini üstlendiği, ilk gösterimini Toronto Film Festivali'nde yapan Başka Söze Gerek Yok, Haziran ayında kaybettiğimiz, The Sopranos dizisinin yıldızı James Gandolfini'nin rol aldığı son film. Başrolde Gandolfini'ye Seinfeld dizisinde Elaine rolüyle tanıdığımız Julia Louis-Dreyfus eşlik ediyor. Kızına düşkün Albert, eşinden yeni boşanmıştır, tıpkı masöz Eva gibi. Bir partide tanışan Eva ve Albert, yakınlaşmaya ve sonunda görüşmeye başlarlar. Ne var ki, Eva'nın arkadaş olduğu bir kadın müşterisi, bu tatlı denklemi alt-üst edecektir



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...