17 Ocak 2015 Cumartesi

Okuma Hallerim #2

Fotoğraf bugünden.
Amaç yeni kalemimi göstermek (:P) ve kitap güncellemesi yapmak.
Yeni kalemim çok tatlı değil mii ? :)
Ve farkına varmadan morlara bürünmüşüm ya ben :)

Kış Sarayı'nda 290. sayfadayım.Ve hep ara ara okumaya fırsat bulduğum için şu sıra karakterleri karıştırmaktayım :/ Ana karakterleri biliyorum tabii ki,ama sonradan eklenenler hayli yoruyor beni.

Milena'ya Mektuplar'da ise bir türlü ilerleyemedim.Çok büyük umutlarla almıştım ama nedense beni çekmiyor. Neyse,belki sonradan açılır.

Sizde durumlar nasıl ? Neler okuyorsunuz?



4 yorum:

  1. Kalem çok şirin ve mor renge bayılırım (:
    Ben bir değişiklik yapayım dedim... Kitaplığımda Türk Masalları kitabını gördüm. Aldım elime onu okuyorum bu ara (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr :) Ah arada masal,çocuk kitapları okumak insana o kadar iyi geliyor ki! Keyifli okumalar :)

      Sil
  2. Milena'ya Mektuplar'ı okumadım merak ediyorum ama sen böyle deyince :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de çok merak ediyordum ama nedense başları pek sarmadı :/ Umarım sonradan daha çok sevebilirim!

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...