6 Ağustos 2014 Çarşamba

MİM | The Book Sacrifice

  

Canım Gizemciim,namı diğer Leopar Delisi beni mimlemiş.Teşekkür ediyorum tekrardan! Zaten bloglarda cevapları okuyor,çok eğleniyor,kendi kafamda kendi cevaplarımı kuruyordum,cevaplaması biraz güç :)

Senaryo 1: Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

Nefret etmek demeyelim de,Kayıp Gül'ü hiçbir zaman sevemedim ! Yazarın dili bana çok zorlama geldi.Sanki "bestseller" olması için yazılmış.

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?


Elit.Beni Seç'i çok sevmiştim ama Elit'i kesinlikle sevemedim.Bütün karakterler o kadar değişmişti ki ! 

 Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunzu en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp,gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

Eylül-Mehmet Rauf.Zaten en sıkıcı klasiklerden birisi sayılıyor sanırım.Başlayıp bir türlü devamını getiremediğim kitaplardan.

 Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Kitaplarımı yakamaam! :) Ama buna cevap olarak Aşk'ı verebilirim.Elif Şafak'ı bir türlü sevemedim ben.İskender de olabilir!


Benim mimlediklerim ise:


ve yapmak isteyen herkes :)

12 yorum:

  1. Aaa Elif Şafak'ı sevmediğini öğrenmek şaşırttı beni. Kitaplarından Aşk'ı bide Baba ve Piç'i sevmiştim ama Pinhan'ı bende pek sevmedim. Kayıp Gül'ü ilk çıktığında çok merak ediyordum herkes okuyordu sonra kimse beğenmeyince okumamak en iyisi diye düşünüp okumadım hehehe :)
    Cevapladığın için çok teşekkür ederim tatlım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisini sevmediğim için kitaplarını da sevemiyorum heralde,şu ana kadar sadece Aşk ve İskender kitaplarını okudum,ikisini de çok sevemedim.
      Ben mim için teşekkür ederim Gizemcim :)

      Sil
    2. Iskender'i ben okumadim ama sana Baba ve Piç'i tavsiye edebilirim Özge'cim. Acayip bir konusu vardı yani ben sevmiştim.

      Sil
    3. Tamam canım bakacağım,teşekkürler tavsiye için :)

      Sil
  2. Çok eğlenceli bir mim olmuş sevgili Crystal =D Mim için teşekkür ederim, ben pek yapmıyorum ama okuması keyifli oluyor ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Özge diyebilirsin ! :)

      Sil
  3. teşekkür ederim bu mim'i görmüştüm fakat iş kitap tercihi olunca epey zorlanırım diye düşünmüştüm:D ama madem mimledin, keyifle :)
    hemen de yaptım :D
    kitapeylemi.blogspot.com.tr/2014/08/kitap-mimi.html

    YanıtlaSil
  4. Ayy çok güzelmiş ben de yapayım hemen=) Kayıp Gül'ü ben de hiç sevemediiim!

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim ilk kez blogda mimlendim ve çok sevindim :) Katılmak isterdim ancak biraz sert bir mimmiş geldi ( cevap vermekte zorlandım açıkçası ) o yüzden umarım bir dahaki sefere seve seve zoruları cevaplarım :) kusura bakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorular gerçekten zorlu.Bir dahaki sefere artık :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...