23 Ağustos 2012 Perşembe

Kitap&Kırtasiye Alışverişi

Herkese merhaba ! Bir kaç gündür yazamadım.Bayramda gez dolaş,bayramdan sonra gez dolaş hiç vaktim olmadı.Ayrıca internet te çok sorunlu !
Dün sevgili Supercellma ile buluştuk.Onunla 4 saat boyunca sohbet çok keyifliydi.Sevgili Deniz de yakınlardaymış,o da katıldı aramıza.Hayatıma böyle güzel iki insan kattığım için çok mutluyum :)
Bugün ise arkadaşımla birlikte Carrefour'a gittik.İki gündür gezmekten akşamları ayak ağrısından mahvoluyorum :))
Mini bir kitap&kırtasiye alışverişi de yaptım.DR kampanyalılardan istediğim bir sürü kitap olmasına rağmen sadece 2 tane bulabildim,çok moralim bozuldu.Susanna Tamaro'nun Sonsuza Kadar'ını da alabilirim onu da düşünüyorum.İstediklerim ise:
*Gölge Hırsızı
*Kıran Kırana
*Onlar
*İyi Geceler Tatlı Prens idi

Derin Kitap'ın 4 liralık kitap kampanyası ise hiçbir yerde yoktu.Ondan istediklerim ise:
*Bikini Mevsimi
*Düşündürücü Hikayeler
*Boş Yatak

Bütün kampanyalıları alt üst ettim,alabildiğim ise sadece iki kitap.Gerçekten çok moralim bozuldu.
Geçen Korupark'tan sadece Gölge Hırsızı'nı bulabilmiştim.Bugün de Carrefour'dan İyi Geceler Tatlı Prens'i aldım.


Carrefour'da kocamaan bir alanı kırtasiyeye ayırmışlar.Okullar başlayacağı için çok genişti.Biz de rahat rahat,sevine sevine gezindik.

 
Bir adet uhu.Uhuyu çok beğendim.Beyaz renkte.Ön kısmı normal,arka kısmı ise 2.fotoğraftaki gibi.

 6 adet Versatil kalem.Bu kalemleri de beğendim.İncecikler,rengarenk hem de uygunlar.
 Fosforlu kalemleri alırken biraz tereddüt yaşadım.Fiyatı da çok ucuz olduğu için acaba iyi midir diye düşündüm.Ama denemek lazım diye aldım hemen.Umarım hemen kurumazlar.Aşağıdaki gibi çizgileri.Bu kalemlerimi de beğendim.Uçlu kalemlerim ve fosforlu kalemlerim School Time diye bir markanın.Hiç duymamıştım bir de,ama denemekten zarar çıkmıyor :)


Bu kalemlerden ve uhulardan memnun kaldım.Umarım yakın zamanda kurumaz ya da kırılmazlar :)
DR kampanyası için çok üzgünüm,ama yapacak bir şey yok :)
Ayrıca 2 gün önce akşamleyin Kahperengi'ye başladım.Ertesi gece bitti kitap.Onunla ilgili bir post ta oluşturacağım.Çırak hala bitmedi,Ateşböceği Yolu'na da başlayacağım :)
Son haberleri aktardım,ben kaçıyorum :))

Not: Mr Maana^dan Amerikan Kültür Derneği'nden 100 TL indirim çeki kazandım,ama İstanbul^da yaşamadığım için değerlendiremiyorum,birisi değerlendirsin istiyorum.Kayıt olacaklar varsa iletişime geçelim :)  /Beylikdüzü ve Bakırköy şubelerinde geçerli!

19 yorum:

  1. Ooh ne güzel alışveriş yapmışsın. Ben de en kısa zamanda Carrefour'a gideyim ama bu ay bütçeyi aştım ama nasıl olacak bakalım;)

    Anatolium alış veriş merkezinde 4TL'lik kitaplar var hala;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bu süper bir haber valla,hemen Anatolium'a koşmalıyıım :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok uzun görüşemedik ama tanıştığımıza çok memnun oldum, bir dahaki sefere bol bol konuşmak dileğiyle :) öptüm canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle,bir dahakine bol bol :) Ben de öptüm :)

      Sil
  3. ben de bursa da oturuyorum benim alışverişlerime de bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
  4. aldıkların çok güzel canım keyifle oku ve kullan:)
    Boş Yatak güzel bir kitaptı okumuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah,hepsi güzel kitaplar,bir de bulabilseydim :(

      Sil
  5. bursa da önerebileceğin güzel bir kırtasiye var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak tuttuğum bir kırtasiye yok ama,NT mağazaları ya da BKM,Sönmez de falan güzel şeyler bulunabilir :)

      Sil
  6. valla can yayınların bildiğin kumar gibi d&rdan d&ra bile değişiyor. ben de istediğim biçok kitabı bulamadım ama uzun zamandır istediğim onlar ve alex'i aldım. onlar'ı okudum çok beğendim... 4 tlliklerden de düşündürücü hikayeleri almış ve okumuştum o da çok güzel...
    kahperengi bitanedir ben de aynen 1 günde bitirmiştim, çırak için son postuma bak istersen :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar kitabı ile ilgili internetteki yorumlar çok güzeldi zaten o yüzden eklemiştim listeye.Evet evet gördüm son postu,hatta izleyeceğim diziyi.Çırak bitti az önce :)

      Sil
  7. Kitap ve kırtasiye alışverişine gittiğim zaman kendimi her defasında kaybediyorum ve kendime gelmem uzun süre sonra gerçekleşiyor :))
    Aldıklarını güle güle kullan, güle güle oku tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben de öyle,ne güzel bir dünya değil mi :) Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ne güzel şeyler almışsın güle güle kullan.
    Ama en güzeli kitaplar. Ben Gölge Hırsızını okudumm. Çok sevdim. Çopk güzel bir kitaptı. YAzarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum..
    Sen böyle bol bol gez olur mu canım, eve de geç gel,i yorgunluktan yat uyu, dizi filan izleme de ben de sana yetişeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.Valla dizileri bıraktım,saldım çayıra,sıkıldım artık.Amerikan dizileri filan izlemeye başlayabiliriim :)

      Sil
  9. iyi geceler tatlı prensi ben de aldım ama kısa olmasına rağmen bitiremedim. blogun çok güzel ben de beklerim.
    http://uyuyanguzelfazi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sergül'ün (Yolun Neresindeyim) beğenmesi üzerine aldım bu kitabı.Daha okumadım,okuyunca blogda yorumlarım olacak :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...