6 Nisan 2012 Cuma

Bir Alışveriş Devrimi - Etiqadd



Etiqadd benim çok severek kullandığım bir uygulama.Dilediğiniz markanın ürünlerine bakıp,onları etiqadd'leyebiliyor,arkadaşlarınıza ürün önerebiliyorsunuz.Kullanımı kolay ve çok zevkli.Aynı zamanda her ay en çok etiqadd'leme yapan müthiş bir moda bloggerı olan Styleboom ile alışveriş danışmanlığı hakkı kazanıyor ;) Mart ayında ben kazanmıştım ancak İstanbul'da oturmamam sebebiyle alışverişe katılamadım.Şimdi ise diğer en çok etiqadd'leme yapan üye ile yapılan alışverişin videosunu izledim ve bizi müthiş sürprizlerin,harika indirimlerin beklediğini gördüm.Kaçırmayın derim ;)
Not : Ayrıca 2 etiqadd'leme yapana İstanbul Astoria Alışveriş Merkezi'nde bir kahve hediyee ! :))
Etiqadd'in Facebook ve İphone uygulaması da var.Daha fazla bilgi almak için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...