24 Nisan 2012 Salı

Kendimizi Şımartmak


Hepimiz biliyoruz ki,hayattan zevk alabilmemiz için,önce kendimizi sevmemiz gerekli.Bundan kastım asla şu değil :
"Ben çok güzelimm."
"Benden iyisi yok!"
Ama malesef hala böyle dolaşan insancıklar var !

Demek istediğim şu ki,aynalardan kaçmamalıyız.Kendimizle barışık olmamız çok önemli !
Bazı günler kendimi şımartmak istiyorum.Bunun için sıcak çikolatamı ve kitabımı alıyorum,bol bol okuyorum.Kendimi en rahat hissettiğim kıyafetlerimi giyiyorum ve yürüyüşe çıkıyorum.Yazı yazıyorum.Blogları inceliyor,yeni postumu atıyorum.
Yani,en sevdiğim şeyleri yapıyorum.Hayat böylece tadına doyulmaz oluyor !
Bazen  bir dilim çikolata,bazen okuduğum bir kitap,gördüğüm kitap kapağı içimi eritmeye yetiyor.
Köpeğinizi çok mu seviyorsunuz,onunla vakit geçirin.
Temizlik yaparak mı mutlu oluyorsunuz,hemen işe girişin.
Harika bir manzaraya karşı,reçellerle,zeytinlerle bezeli masanızda kahvaltınızı yapın.
Hatta doğan güneşten,havanın güzel olmasından bile mutlu olabilirsiniz.
Bunu başarmak sizin elinizde.Sadece "1" kere yaşayabileceğimiz bir hayatımız ve her saniye akıp geçen bir zamanımız var.Bu hayatı renklendirmek ve zamanımızın her dakikasını dolu dolu yaşamak bizim elimizde! Mutsuzluğa asla taviz vermeyeceğiz !
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...