17 Nisan 2012 Salı

Hayat Nasıl Gidiyor?

Biraz sohbet edelim istedim ve ortaya çook geniş kapsamlı bir soru atıyorum :
"HAYAT NASIL GİDİYOR?"


Benim için çok güzel gittiğini söyleyebilirim.Havalar ısınmaya başladı,etraf cıvıl cıvıl.Bizim burada caddeleri,sokakları sümbül kokuları sarmış durumda.Hayattan alabildiğim kadar zevk almaya çalışıyorum.Bulduğum fırsatları değerlendiriyorum,önüme çıkan zorluklarda bu benim kaderim diye küsüp oturmuyorum.İnanın ki hayat böyle daha güzel oluyor!
Tamam tamam,nutuk vermeyi kesiyorum.

Uzun zamandır Dersimiz Atatürk kitabını okumuyordum,bugün otobüste kitabı okuyup bitirdim.Ana'yı okuyorum,hatta çok ta güzel ancak şu sıralar okumaya çok fırsatım olmuyor,bulduğum her fırsatta kitap okuyorum.Kitabı yarıladım sayılır..

Arkadaşımdan görüp hemen istediğim bir kitap daha "Rumeliden Anadolu'ya Bir Göçmen Kızı" . Bulgaristan'dan Türkiye'ye yapılan göçü anlatıyor.Ben o zamanlarda yaşamadım,göçü bilmem.Ancak ninelerim dedelerim iyi şeyler anlatmıyorlar.Yapılan zulümler,işkenceler,insanın içini acıtıyor.Kitabı daha yeni okumaya başladım,umarım güzel gider.Çünkü çok fazla ele alınmayan bir konu bu.Birileri ele aldığında,bunu düzgün bir biçimde anlatmalı ki,insanlarda sıkılmadan okuyabilsin ve gerçekleri öğrenebilsinler.

Uzun zamandır Açlık Oyunları'nı okumak istiyordum.Bir arkadaşım kitabı okuyordu "Okuduktan sonra hemen bana vermelisinnn." diye başının etini yedim.Bir hafta sonra o da elimde olacak ;)
Ayrıca Kitap Delisi Gizem 'in blogunda gördüğüm ve merak ettiğim bir kitabı daha buldum."Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?" Kapağı ne kadar gizemli değil mi?

İşte günlerim böyle geçiyor.Koşuşturmaca ve kendime fırsatlar yaratmakla..Ayrıca şu an bu 3 kitabı bitirmem lazım.Haftaya kadar..Haftaya da Açlık Oyunları..
Benden bu kadar,sizin hayat nasıl gidiyor ? :)

Twitter hesabım Cyrstalll
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...