21 Nisan 2012 Cumartesi

Hayallerle Geçen Bir Gün

Müzik Ruhun Gıdasıdır!
Yazımızın ana fikri :)))
Aslında bu Lee'nin son postunun başlığı.Ama ben onun postunu çok beğendiğim,alıntı yapacağım için onun başlığını tercih ettim :)Aslında Lee bu postu az önce oluşturdu,ben de okudum,çok sevdim ve sıcağı sıcağına yetiştireyim dedim..
Bol müzikli bir post olacak :)
Trouble Maker
Trouble Maker, şarkıyı  açar açmaz insana neşe veriyor.Şarkıyı dinlerken çok keyiflendim.Ayrıca Lee'nin de tercih ettiği gibi sabahları uyanmak için bu şarkı çok ideal :)
Wonder Girls-Stop
2.şarkımız Wonders Girls'ün Stop şarkısı.İlginç ama ben ilk defa Wonder Girls dinledim vee çok beğendim! Stop thinking about me ! Özellikle bu nakarat kısmı insana çok enerji veriyor!
Chak Lein De

Bu şarkının Hint şarkısı olduğunu okuyunca aklıma gayet şıkıdım şıkıdım oynak şarkılar gelmişti.Nitekim de doğru :) Bu şarkıyı her ne kadar sevsem de,benim favorim(hint şarkılarından),yine Lee'nin başka bir postunda paylaştığı Dholki Gitta Gitta .Onu da paylaşayım,dinleyin,keyiflenin :)
Evet efendiim Lee artık arkadaşlarıyla buluşmuş,sohbet etmişler,konuşmuşlar..Lee dönüş yollarında ve açıyor Sistar- So cool 'u..
Sistar-So cool
Yine bir ilk bu da.İlk defa Sistar dinledim.Lee'nin her postunu okuduğumda bana yeni ufuklar açıyor,bilmediğim şeyleri öğrenmemi,keşif yapmamı sağlıyor.Sistar ve Wonders Girls bunlardan sadece bir tanesi..Ben bu şarkıyı da çok sevdim,kalkıp dans filan ettim o derece yani :))

Lee artık otobüse bindi ve bize tam anlamına uygun bir parçayla veda ediyor.Miss A'dan Good Bye Baby geliyor.. (Radyo programlarındaki dj konuşmaları gibi oldu ! )
Bakın yeni bir post bana neler kazandırdı! Yine ben ilk defa Miss A dinledim. :)
Bu şarkının başlangıcından itibaren bana çok güzel şeyler getireceğinden emindim.Yanılmadım,bu şarkı tam da Lee'nin dediği gibi,düşüncelerinizle yüzleşebileceğiniz,kafanızı dinleyebileceğiniz,duygularınıza rota tutan bir  şarkı..
Siz de hemen bu şarkıları dinlemekle işe başlayın.Bu postu yazarken bir yandan şarkıları dinledim,bir yandan da yazdım.Bana çok keyifli dakikalar geçirttiği için Lee'ye çok teşekkür ediyorum.
Bahsettiğimiz post:
İşte kahramanımız Lee'nin güzel blogu:

Takip etmenizi şiddetle tavsiye ederim.Lee'nin blogunda aradığınız her şeyi bulabilirsiniz.Mükemmel şarkıları,duygularını,sinir olduğu kişileri(bu postları okurken çok gülüyorum :) ) ve aklınıza gelebilecek her şeyi.
İyi ki varsın Lee diyoruz ve ana fikrimizi bir kez daha tekrarlıyoruz.
MÜZİK RUHUN GIDASIDIR!...
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

2 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş, beğendiysen ne mutlu. Teşekkür ederim :)

    Yeni şarkılar keşfetmeyi çok severim, başkaları da benim sayem de keşfediyorsa ne mutlu bana :)

    Bu şarkıların hepsi çok çok iyi. Dholki Da Gitta çok keyifli bir şarkı, ben de bol bol dinliyorum. Sunidhi Chauhan zaten favorim Hintli şarkıcımdır :)

    YanıtlaSil
  2. Keşfetmeyi sevmeseydik zaten,Kore'yi nasıl bulabilirdik ! :) Ama hakikaten şarkı seçimlerine bayılıyorum . Beğenmene çok sevindim :)Asıl ben teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...