19 Ağustos 2013 Pazartesi

Faith / 신의 (2012)


Bir Min Ho hayranı olarak çok geç kaldım bu diziyi izlemekte ama olsun :) Böyle bir güzellikle de karşılaşınca daha da kızdım kendime.
Ah ben bu dizide ne ağladım,ne güldüm.Harika bir diziydi kesinlikle.Favori dizilerim arasına girdi.
Çok beğendiğim dizileri tam anlatamayacağım diye bir panik oluyor benim içimde,bakalım nasıl bir yazı ortaya çıkacak:)
Konusu:

Goryeo Dönemi'nde (918-1392) gelişen "Faith" sağlık görevlisi Kangchan'ın öyküsünü anlatmaktadır. Kangchan örnek tibbi çalışmalarından dolayı sonunda "신의" - onurlu bir hekim olmustur.

Dizi, ilk hekimlik aşamasından Kang-chan'ın "신의" konumuna ulaşmasına kadar Kang-chan'ın yaşamını kapsamaktadır. Özel Kwangsewon sağlık kurumunda çalışırken Kang-chan insanlara umut ve yeni bir hayat vermektedir.


TV Programı: Faith
Hangul: 신의
Yönetmen: Kim Jong Hak/김종학
Kanal: SBS
Bölüm: 24
Yayın Tarihi: 13 Agustos 2012 --
Yayın Günleri: Pazartesi ve Salı 21:55
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Tür: Tarihi



Karakterleri tanıyalım :

General Choi Young
Bu diziyi özetlemek gerekirse tek cümlede "Ne çektin be Choi Young!" derdim,başına gelmeyen kalmadı :)
Ah ne havalıydı bu dizideee."City Hunter"la başlayan dövüş sahneleri bu dizide kılıçlı olarak devam ediyor :) O düşünceli aşık halleri hele..Çok havalıydı çook :)

Yoo Eun Soo (Yüce Doktor)

600 yıl sonrasından getirilen bir doktor.Cennetten geldiğine inanıldığı için başı epey belaya girdi.
Gerçek ağlama sahneleri vardı,helal olsun.Kore dizilerinde pek olmaz çünkü :)
Her şeye rağmen gülmesi,ümidini kaybetmemesi çok hoştu.Çok şekerdi bu dizide.Ayrıca 77'li olduğuna inanabiliyor musunuz ? :)


İkisinin olduğu her sahne çok hoştu ama aklıma kazınan bu sahnedir :
18.bölümün 50.dakikası :) 5 kere arka arkaya izleyip 5 kere ağladım.Nasıl bir sahneydi ya.
Bir de son bölümün son sahnelerinde çok ağladım.
O sahneden başka bir replik daha.


Bu Nağmezen'e o kadar sinir oldum ki.Beyaz saçları çok sinir bozucu.Neyse ki generalin elinden hiçbir şey kurtulmazz :)

Min Ho'nun yattığında yanına eliyle pat pat vurması sonra Eun Soo'ya elini uzatması filan da çok şekerdii :)




Bu sahneye de çok gülmüştüm hahaha :))
Bu sahne de çok komiktii :)
Eun Soo'ya bıçak kullanmayı öğretmesi.Bir ara kız sekerek yürüdüğünde bıçağın çok ağır gelmesi üzerine daha hafif bir bıçak alır kıza Choi Young :)


Söyledi yine söyleyeceğini :)


Bir de bu "partner" olayı var tabii :)
Bu tanım..İşte Kore dizilerindeki o incelik diyorum :)

Bütün yaz Amerikan dizisi izledim ama keşke Kore izleseymişim diyorum,tadı çok farklı!

Ne ağladım be ! :)

Bu sahne nasıl unutulurr,gerçek bir cesaret örneği :)

Dizinin OST'ları da çok güzeldi,o başka bir post olarak gelecek.Olabildiğince az spoiler vermeye çalıştım ama paylaşacak şey çok olunca.
Dizi o kadar gerçekti ki,mutlaka izleyin diyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...