17 Ağustos 2013 Cumartesi

Rosa ile Ejder

İlk başlarda sıkıldım okurken,sonradan açıldı kitap.Çok severek okuduğum diyemeyeceğim.Çünkü karakterleri sevmedim,karakterleri sevmediğim zaman kitabı da sevemiyorum :) Bilmiyorum sizde durum nasıl. Sert bir kitaptı.Başrolde ağzı bozuk bir adam,Ejder'in olmasıyla nasıl olurdu ki zaten :)
Ben pek sevmedim ama bir şans verin derim.

Altı Çizilen Cümleler:

-Hemen elindeki kitaba yöneldi.Canı sohbet etmek istemiyordu.Biraz fazla konuşkan olmaktan kaynaklanan yan etki,bu,düşünürken mırıldanmalar.Dışa açık,tam deyimiyle içi dışı bir,bir genç kadın Rosa.Zaman zaman başına olmadık işler açsa da bu özelliğini hep sevdi.Kederli olduğunda o kadar çok içini döker ki,enerjisini tüketen olumsuz hali kısa sürede başından atıverir bu sayede. sf:14-15

-
Üşengeçliğin sınırı yok :) sf:33

-İnzivadan devrime pek çok duruş var,hepsi de bir tür isyan ve kavga.Neye yatkınsan oraya yönelecek,kendi tarzını bulacaksın.Gerisi biraz şans,bir de yaşamın merhameti. sf:34

sf:116

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...